חניכי המכינה הקדם צבאית "חמש אצבעות" בזכרון יעקב הגיעו לפני כשלושה שבועות לאילת, שם הם מעבירים שיעורי חינוך גופני וחוסן מנטלי ופיזי לילדי העוטף שחוו את זוועות ה-7 באוקטובר, בשיתוף ארגון "חוסן לילדנו".
אנשי הארגון הקימו אותו בדיוק בשביל ימים כאלה, בהם עם ישראל נדרש לחוסן שלו. הם קיבלו קריאה להגיע ולתת את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב, ומאז תחילת המלחמה כבר נתנו מענה חינוכי ל-3,500 ילדים ובני נוער ברחבי הארץ. חניכי המכינה הקדם צבאית צפויים להתגייס בחודשים הקרובים לשירות קרבי, אך כרגע הם נותנים את כל כולם לטובת העורף.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
"החיים לא צפויים, כמו שכבר הבנו"
במקום שהילדים ישבו מול המסכים, הם לוקחים אותם לפארקים, ודרך שיטה מאוד עמוקה הילדים האלו מקבלים כוחות מנטליים ופיזיים. מה שחניכי המכינה הקדם צבאית עושים עם ילדי העוטף זה המעט שכארגון חברתי חינוכי הם יכולים לעשות בהתנדבות.
קאי גרינפלד בת ה-18 שאמורה להתגייס בקרוב לצה"ל אומרת כי מאוד היה חשוב לה להגיע ולסייע לילדים: "הבנו מהר מאוד שצו השעה שלנו הוא להתגייס למען ילדי העוטף שביום אחד איבדו את הבית שלהם, את הקרובים שלהם והשגרה. בנינו לעצמנו שגרה חדשה באילת. זאת שגרה שלא דמיינתי אותה אף פעם אבל החיים לא צפויים, כמו שכבר הבנו. התקופה הזאת לימדה אותי שכל ילד הוא עולם וכשאני איתם מעבירה להם אימון גופני, נותנת חיבוק, אוזן קשבת. אני בעצם נותנת להם שפיות, שגרה, חוסן וביטחון".
ליצירת קשר: איציק כהן - 052-6677570