עמותת "המלאכים של ערן", שהוקמה ב־2014, מפעילה בחודש האחרון חמ"ל ענק ב"אקספו" בגני התערוכה בת"א, שנותן מענה למשפחות המפונות ולחיילים – מציוד, סיוע באוכל ועד הצרכים הבסיסיים. בתוך כל אלה, "המלאכים" יוצאים ביוזמה מיוחדת: יום הולדת לכל חטוף, שמזמין את משפחות החטופות והחטופים לציין את יום ההולדת של יקיריהן שנמצאים בשבי החמאס. אוהד בן-חמו, חבר העמותה, מרכז את הפרויקט המרגש הזה.
האירוע כולל את הזמנת המשפחה, כיבוד לאורחים, דברים שהחטוף אוהב כמו מאכל מסוים, צבע מועדף ואפילו הזמר שאותו הוא מעריץ. בנוסף, יש עוגת יום הולדת עם נרות, ו"המלאכים של ערן" דואגים לסרטון שכולל ברכות מהמשפחה והחברים הנערך על ידי המתנדבים, בתקווה שהחטוף יוכל לצפות בו ממש בקרוב. העמותה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מטה החטופות והחטופים, ולמשפחות המעוניינות יש דף מיוחד כדי למלא את הפרטים.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
יום הולדת הרחק מהבית
(צילום: מוטי קמחי)
קלרה מרמן, שנחטפה מביתה בקיבוץ ניר יצחק יחד עם חלק מבני משפחתה באותה שבת ארורה, תהיה מחר בת 64. משפחתה פנתה ל"מלאכים של ערן", כדי לציין לה את יום ההולדת כשהיא עדיין הרחק מהבית. קלרה ומשפחתה ממוצא ארגנטינאי וכך גם אופי האירוע – הזמר שלמה יידוב הוזמן להופיע, יהיו מטעמים כמו אמפנדס ועוגיות אלפחורס, ובנוסף יופרחו לאוויר 64 בלונים בצבע סגול, הצבע האהוב על קלרה.
"החלטתי לקחת על עצמי את היוזמה הזו ויש תחתיי המון אנשים שלוקחים בה חלק – מהבאת הרעיון, הניהול והביצוע, ממש עסק לכל דבר", מסביר בן-חמו. חשוב לו גם לציין כי כל העוסקים במלאכה עושים זאת בהתנדבות ומכל הלב, וספקים שנדרש לשלם להם, מקבלים את התשלום מתוך תרומות שהעמותה אוספת.
לפניות, אוהד בן-חמו: 054-3500599
למילוי פרטים לחצו כאן