"קיבלתי החלטה שעד סוף המלחמה הבית שלי, סטודיו Poze בראשון־לציון, יהיה פתוח עבור תושבי הדרום והצפון לרגע של ריפוי לנפש", מסבירה מור חממי, אחת הכוריאוגרפיות הבולטות בישראל, שעובדת צמוד עם כוכבים כמו נועה קירל, רן דנקר, נסרין קדרי, אודיה ועוד. "הייתי בדיוק לפני תחילת החזרות לפסטיגל, אבל זה כאמור נדחה למועד לא ידוע, גם עצרנו את החזרות למופע של אודיה בקיסריה ועוד פרויקטים שהיו בתכנון".
היוזמה לפתוח עבור המפונים את שערי הסטודיו לשיעורי ריקוד במגוון סגנונות, מהיפ־הופ ועד בלט, עלתה לחממי בעקבות מפגש אקראי עם תושבת הגליל העליון שנמצאת בימים אלה במרכז. "הגיעה אלינו לסטודיו אמא שרצתה לרשום את הבת שלה, אבל רק לשבועיים. אני מיד התערבתי והבנתי שזו ההזדמנות שלי לתת מעצמי", היא מסבירה, "הריקוד הוא רגע של ריפוי לנפש, יש מסלולי ריקוד מגילי שלוש עד 20 פלוס. במשך שנים פונים אליי כדי שאגיע להעביר סדנאות בדרום ובצפון, ועכשיו יש לי הזדמנות לארח אותם אצלי בבית בזמן אמת וללא תשלום, לעשות טוב".
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
"יש לנו חדר מוגן בקומה של הסטודיו". חממי
איך מנהלים שיעור בסטודיו בזמן האזעקות? "לפני כל שיעור יש תדרוך מה קורה במידה שיש אזעקה, יש לנו חדר מוגן בקומה של הסטודיו. יש ילדים שניגשו אליי וביקשו ממני להנמיך את המוזיקה, שהווליום הגבוה גורם להם ללחץ, ואני כמובן נענית בחיוב".
יש סיכוי שנועה קירל תגיע לסטודיו להפתיע את הילדים? "זה כבר עלה לי בראש. אני יודעת שברגע שזה יתאפשר, נועה תשמח לבוא לשמח את המשפחות, הילדות והילדים. אין לי בכלל ספק".
ליצירת קשר: 050-7999881, כתובת הסטודיו: מרכז מסחרי – רחוב בן־גוריון 4 ראשל"צ