רשת הגלידה "דלי קרים" מתפקדת בימי שגרה כמו כל גלידריה אחרת ועם תחילת המלחמה לקחה על עצמה את הדבר הפשוט, אבל הגדול - לספק רגעים מתוקים למשפחות העוטף ולבסיסי צה"ל ברחבי הארץ, עם משלוחי הגלידה שלהם.
אחרי ששלחו את הגלידות, חשבו מה הם עוד יכולים לעשות עבור אותם כוחות ביטחון ששומרים עלינו והגיע הרעיון לחבר את הקהילה האזרחית ללובשי המדים ולרתום את הלקוחות הרבים של הרשת בשלל סניפי הארץ למשימה. "דלי קרים" קראה לילדי ישראל לעזור להם ולפזר אהבה, ולהקדיש ציורי ומכתבים עבור מקבלי המארזים של הגלידה. בכל אחד מהסניפים ישנה עמדת "דואר ילדים", שבה אפשר להשאיר מסר קטן שיחמם את הלב למשפחה שפונתה או לחייל שנמצא רחוק מהבית, ולגרום להם לחיוך קטן.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
לפזר אהבה בציורים ובמכתבים
(צילום: פרטי)
אסף שקד, סמנכ"ל השיווק של דלי קרים, סיפר: "אנחנו יושבים וחושבים כל הזמן מה אנחנו יכולים לעשות ואיך לתרום. חשבנו מה הדי.אן.איי שלנו, מי הלקוחות שלנו? אמרנו יאללה, אנחנו נהיה הגורם המקשר בין הילדים לחיילים. לפזר אהבה בציורים ובמכתבים. עד כה הגיעו מאות של גלויות וציורים. רק ביום שישי האחרון שלחנו משלוח של כריכים לדרום, אז צירפנו גלויה לכל כריך שנשלח. כל יום אוספים מהסניפים שלנו ברחבי הארץ ושולחים את זה לאן שצריך. אני מאחל לעם ישראל שנתעסק בגלידה ולא בשום דבר אחר.
לפרטים - 03-5334142