1 צפייה בגלריה
החשוד דקל ששונקר
החשוד דקל ששונקר
החשוד דקל ששונקר
הותר לפרסום כי דקל ששונקר (31), תושב דימונה, הוא הגבר שנעצר בחשד להדבקה מכוונת של נשים במחלות מין. על פי החשד ששונקר, נשא HIV, פיתה נשים שהכיר ברשתות החברתיות להיפגש עמו תמורת כסף - וביצע בהן עבירות מין. המשטרה קוראת למתלוננות או מתלוננים נוספים ליצור עמה קשר.
צוות החקירה שהוקם במרחב לכיש יפעיל החל מהיום קו טלפון שמספרו 053-4918183 לצורך הגשת התלונות. מהמשטרה נמסר כי מאז המעצר לפני יומיים כבר התקבלו תלונות נוספות נגד החשוד. בית משפט השלום באשקלון נעתר לבקשת המשטרה והתיר לפרסם את פרטיו במטרה להגיע לקורבנות נוספים, והאריך את מעצרו בשלושה ימים.
מחקירת המשטרה עולה חשד שיש נשים נוספות מאזורים שונים ברחבי הארץ, שנפגעו מהחשוד שפעל בדפוס פעולה דומה לאורך החודשים האחרונים - ופרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשת החברתית, שבהם באמתלות שונות חיפש ליצור קשר עם נשים, תוך שהוא מכוון לנשים מרקע סוציו-אקונומי נמוך. על פי החשד, לאחר יצירת הקשר הראשוני הוא פיתה את אותן נשים למפגשים עמו בעבור תשלום עבור שירותיהן, ובשלב זה נהג לבצע בהן את העבירות.
ש', שנפגעה מהחשוד, אמרה ל-ynet: "הוא מחזיק בסרטון שלי, אני חוששת שיתפרסם. הוא חולה נפש. הוא גם התחזה לבחור שעוזר למסכנים ומבקש עבורם אוכל חם לשבת". לדבריה, "הוא מציג את עצמו כתורם ארוחות לנזקקים. כך הכרתי אותו. עזרתי לו בכסף, כי אמר שזה למסכנים שצריכים אוכל לשבת. התחלנו להתיידד, והוא סימם אותי בדירה".
מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה ברק מרדכי, החליט בהערכת מצב מיוחדת שנערכה אתמול על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שילווה את המתלוננות יחד עם גורמי מקצוע נוספים, וינהל את החקירה במטרה להביא את החשוד לדין בגין העבירות המיוחסות לו.
זו לא הפעם הראשונה ששמו של ששונקר נקשר בחשדות דומים. בפברואר 2016 גזר עליו בית משפט השלום בתל אביב מאסר של ארבע שנים ותשעה חודשים, לאחר שהודה והורשע בהסדר טיעון בשלוש עבירות של מעשה שעלול להפיץ מחלה.
בכתב האישום המקורי מאז נטען כי ששונקר רכש את אמונן של שלוש נשים ובכללן קטינה, קיים עמן יחסי מין ולא סיפר להן על דבר מחלתו. עוד נטען אז כי גם לאחר שהדביק במחלה, המשיך ששונקר לקיים יחסי מין בלתי מוגנים עם נשים נוספות. מכתב האישום המתוקן שהוגש לאחר הסדר טיעון הורד סעיף של קבלת דבר במרמה.