תושב קליפורניה תבע מדיום שהבטיחה לו כי תוכל להסיר קללה עליו ועל משפחתו, שאותה הטילה לכאורה מכשפה שאת שירותיה שכרה חברתו לשעבר של האיש. לטענתו, למרות ששילם למדיום מקדמה שמנה על סך 1,000 דולר, המדיום לא עמדה בהבטחתה – והקללה ממשיכה לרדוף אותו ולגרום לו לנדודי שינה ולחרדה מתמדת.
1 צפייה בגלריה
קלפי טארוט מדיום אילוס אילוסטרציה
קלפי טארוט מדיום אילוס אילוסטרציה
המדיום לא הסירה את "הקללה", ונדודי השינה נמשכים. אילוסטרציה
(צילום: שאטרסטוק)
בתביעה שהגיש ביום שישי האחרון מאורו רסטרפו, תושב לוס אנג'לס, הוא דורש 25,000 דולר מסופיה אדאמס, מדיום ומגדת עתידות. לצד הטענה כי היא הונתה אותו, רסטרפו מאשים בתביעה את אדאמס בהזנחה שגרמה לו ל"נזק רגשי".
לפי התביעה, אל אדאמס הגיע רסטרפו בחודש שעבר, בעקבות חיפוש שערך בגוגל על שירותיהם של אנשים הטוענים ליכולות על-חושיות. באתר האינטרנט שלה מגדירה עצמה אדאמס כ"מדיום שמתמחה בנושאי אהבה" וכמי שמחזיקה ב"דוקטורט בהדרכת חיים", ולפי התביעה רסטרפו בטח באדאמס וראה בה "מקצוענית שיכולה לעזור לו".
לאחר שרסטרפו פנה אליה לעזרה, כך נטען בתביעה, היא קראה בפניו בקלפי טארוט ואמרה לו כי הוא סובל מ"מאלה סוארטה" – "מזל רע" בספרדית – וטענה כי המזל הרע הזה נכפה עליו בשל כישוף שהטילה מכשפה שנשכרה על-ידי האקסית שלו. אדאמס, נטען עוד, הזהירה את רסטרפו כי אם הקללה לא תוסר – הוא, ילדיו ואשתו יהיו "בסכנה ולא מאושרים".
המדיום הבטיחה לרסטרפו כי תוכל להסיר את הקללה בעזרת כישוף משלה, ודרשה לשם כך 5,100 דולר. אלא שלפי התביעה, גם לאחר שרסטרפו שילם את המקדמה על סך 1,000 דולר, מזלו לא שפר עליו. "למרות ההבטחות שלה, היא לא סייעה בשום דרך לנישואים של רסטרפו", נכתב בתביעה, שבה נטען כאמור כי רסטרפו סובל כעת מלילות לא שינה, מחרדה ומתשישות.