הארכת מעצר לצעיר החשוד ברצח גבר בחודש שעבר
(צילום: אורי דוידוביץ' )

הרצח בנוה שאנן: בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשבעה ימים את מעצרו של בן ה-19 ממרכז הארץ, החשוד ברצח בן ה-61 בחודש שעבר. זו הייתה הארכת המעצר השלישית של הצעיר, וגם הפעם השופט נעתר לבקשה שלא לפרסם את שמו, אך כן התיר לפרסם חלק מפרטי האירוע.
לחשוד מיוחסות עבירות של גרימת מוות באדישות, גניבה ושימוש בכרטיס חיוב וכן שיבוש הליכי משפט. על פי חשד המשטרה, בן ה-19 תכנן את הרצח. בין השניים התקיים קשר, ונציגת המשטרה חזרה על טענתה ולפיה "עולה חשד שהייתה פה נקמה מתוכננת, ולא מצב נתון שהוא הותקף מינית ותקף בחזרה". מנגד, החשוד טוען שבערב האירוע ניסה בן ה-61 לבצע בו בכוח אקטים מיניים.
2 צפייה בגלריה
החשוד ברצח
החשוד ברצח
הפעם צפה בדיון בזום, בשל הגבלות הקורונה
(צילום: רועי רובינשטיין)
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר לחשוד ברצח בן 61 בתל אביב
הארכת מעצר לחשוד ברצח בן 61 בתל אביב
"בן ה-61 ניסה לבצע אקטים מיניים בכוח בערב האירוע"
(צילום: מוטי קמחי)
החשוד קשר את עצמו למעשה ומודה בביצועו, ואף מוסר גרסה שמסבירה את נסיבות האירוע. בדיונים הקודמים עלה כי לאחר הרצח, החשוד גנב את כרטיסי האשראי של המנוח ואף ניסה לברוח לצפון הארץ. הוא נעצר יממה לאחר האירוע בקצרין והובא בשעתו להארכת מעצרו הראשונה.
הבוקר, החשוד לא נכח באולם הדיונים בשל הגבלות הקורונה החדשות של שירות בתי הסוהר וצפה בדיון דרך הזום. במהלך הדיון ביקש עורך דינו בפעם השלישית שלא לפרסם את שמו בתקשורת, בקשה שהשופט נעתר לה כאמור.
התובע המשטרתי ציין כי עורך דינו של החשוד ברצח, עו"ד שחר מנדלמן, נפגש עם עד נוסף שחשוד בסיוע לחשוד ברצח לאחר מעשה, אך שופט בית משפט השלום אור ממון טען כי "אין שום פסול בכך".