לוחמי סיירת חרוב ומסתערבים של ימ"ס איו"ש חיסלו אחר הצהריים (רביעי) את נידאל אל-עאמר בן ה-23 באזור התעשייה בג'נין. הלוחמים, נציין, פעלו במקום כחלק מהרצון לשמר את חופש הפעולה וקצב הכניסות באזור.
זירת החיסול בג'נין

1 צפייה בגלריה
נידאל אל-עאמר
נידאל אל-עאמר
נידאל אל-עאמר
עד ראייה שהיה במחנה בזמן החיסול אמר כי "נידאל נדרס תחילה, ואז שני חמושים ירדו מהרכב וירו בו למוות. זה לקח כמה דקות, ואז הם הלכו מהמקום".
נידאל אל-עאמר הוא בנו של זיאד אל-עאמר, מראשי ההתנגדות במחנה הפליטים בג'נין שחוסל בשנת 2002. זיאד שימש בתור מפקד גדודי חללי אל-אקצא של הפתח, והיה אחד מארבעה מחבלים בכירים שניהלו את הקרב במחנה במהלך מבצע חומת מגן באפריל 2002. נידאל הוא גם בן דודם של המחבלים איהם ואייסר אל-עאמר, שחוסלו במחנה ב-9 בנובמבר 2023 וב-27 באוקטובר באותה השנה, בהתאמה.
מוקדם יותר היום נקבע בבית החולים לגליל בנהריה מותו של אחד משני פצועים בפיגוע דקירה בקניון בכרמיאל. הוא נפצע תחילה באורח אנוש והובא לבית החולים תוך כדי שצוות מד"א מבצע בו פעולות החייאה, אבל בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בפיגוע נדקר צעיר נוסף שפונה גם הוא לבית החולים בנהריה. מצבו קשה, אך יציב.
המחבל שחוסל הוא ערבי ישראלי: ג'ואד רביע, צעיר כבן 20 מהמועצה המקומית נחף שסמוכה מאוד לכרמיאל. לקניון הגיעו אחרי הפיגוע ארבעה מבני משפחתו של המחבל - אימו, אביו, אחיו ואחותו - וכולם נעצרו על-ידי המשטרה. מטרת מעצרם היא לבחון אם ידעו מראש על כוונתו של המחבל לבצע את הפיגוע. במקביל נכנסו כוחות משטרה גדולים לנחף, שם החרימו מחשבים וציוד כחלק מהניסיון ללמוד על התנהלות המחבל בימים האחרונים.