2 צפייה בגלריה
גלעד מטבריה, אחד משני החשודים שאיים על שרון אלרעי פרייס
גלעד מטבריה, אחד משני החשודים שאיים על שרון אלרעי פרייס
החשוד באיומים. "נפלתי קורבן למקלדת"
(צילום: אפי שריר)
אחד משני תושבי הצפון שנחקרו בחשד לאיומים על ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, הביע אתמול (יום ד') חרטה על דברים שכתב נגדה ברשת על רקע ההחלטה לאפשר לחסן ילדים נגד קורונה. עם זאת, הוא הדגיש שלעולם לא יחסן את ילדיו, והוא עצמו התחסן כי "רצתי עם העדר, היה לחץ חברתי".
מדובר בגלעד, תושב טבריה בן 38, שכתב על אלרעי-פרייס ש"צריך לפרק אותה". הוא שוחרר בתנאים מגבילים ונאסר עליו ליצור איתה קשר או להגיע לעיר מגוריה במשך כמה שבועות. החקירה נוהלה על ידי מחלק הסייבר ביחידה המרכזית של מחוז חוף.
על השתלשלות אירועי הימים האחרונים הוא סיפר: "הטלפון של המשטרה נפל עלי כרעם ביום בהיר. התקשר חוקר ממספר מזוהה והזמין אותי לחקירה בגין איומים. לא הבנתי בכלל על מה מדובר ומיד נסעתי לתחנת המשטרה בעכו. לא הייתי בחרדה או במתח. הדברים שכתבתי בהקשר של ד"ר אלרעי-פרייס בכלל לא עלו לי לראש. הייתי בטוח שזו טעות".
2 צפייה בגלריה
בית משפט תעבורה תל אביב: בקשת שרון אלרעי פרייס למחוק תביעת דיבה נגדה של רופאים שהתראיינו בתוכנית של אורלי וגיא
בית משפט תעבורה תל אביב: בקשת שרון אלרעי פרייס למחוק תביעת דיבה נגדה של רופאים שהתראיינו בתוכנית של אורלי וגיא
ד"ר שרון אלרעי-פרייס
(צילום: יריב כץ)
הוא הוסיף: "ישב מולי חוקר סייבר שהקריא לי את הזכויות והטיח בפניי את החשדות. אז נזכרתי שבאחת התגובות כתבתי כמה מלים פוגעניות נגדה בחודש האחרון. הוא הוציא לי את צילום המסך של התגובה שלי בפייסבוק. כתבתי שם 'צריך לפרק אותה' אבל לא הייתה לי שום כוונה שאני או אחרים יעשו את זה. אמרתי לו שזה רחוק מאיום אלא חלק ממחאה חברתית שלי נגד כפיית חיסונים על ילדים.
"בחרתי מלים בשעת כעס וזעם, בלי מחשבה. נפלתי קורבן למקלדת. אתה לא חושב עליה ועל הילדים שלה ועל משפחתה. היא אדם שעושה את העבודה שלו. אני מתנצל על מה שכתבתי ומבטיח לא לחזור על המעשה. לפעמים צריך שיעור לחיים וזה נתן לי זבנג לפנים. כשאתה כותב על המקלדת אתה לא חושב על הרגשות של מי שעלול להיפגע. אמרתי לחוקר שיש הרבה תגובות הרבה יותר קשות ואלימות משלי, והוא ענה שהם יזמינו את כולם כדי לברר מי מסוכן ומי לא".