תופס ומנסה להכניס בכוח לרכב, הצעירה נאבקת ונמלטת: תיעוד ניסיון החטיפה

הצעירה בת ה-22 שדיווחה מוקדם יותר היום (שלישי) כי גבר ניסה להכניסה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בטבריה, שחזרה בשיחה עם ynet: "הוא התנפל עליי מאחור וניסה למשוך אותי. נאבקתי עד שהשתחררתי. ניצלתי בנס, זה היה עלול להסתיים באסון". עוד היא סיפרה: "במאבק איתו נפלתי לכביש ושנייה לפני כן עבר אוטובוס, כמעט נדרסתי. עברתי את הסיוט של החיים שלי". בהתבטאות ראשונה אמר בן זוגה: "היא נאבקה בו כמו גיבורה עד שהשתחררה ממנו, ממש לביאה".
הצעירה משחזרת: "התנפל עליי מאחור וניסה למשוך אותי"
(צילום: אביהו שפירא, דוברות המשטרה)

בעקבות הדיווח של הצעירה, המשטרה עצרה גבר בן 51 מיפיע בחשד למעשה. היא עדכנה כי כל כיווני החקירה נבדקים, כולל החשד שהרקע לאירוע הוא לאומני. "עם קבלת הדיווח על ניסיון החטיפה, שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה. בשלב זה החקירה בראשיתה, וכל הכיוונים נבדקים", נמסר. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.
2 צפייה בגלריה
   האישה ובעלה
   האישה ובעלה
"אשתי נאבקה כמו גיבורה, לביאה"
(צילם: ישראל מושקוביץ)
2 צפייה בגלריה
החשוד
החשוד
נחקר אם הרקע לאומני. החשוד
(צילום: דוברות המשטרה)
עו"ד אילן מזרחי המייצג את החשוד מסר: "מדובר בחשוד ממשפחה נורמטיבית, אנו דוחים את החשד לחטיפה, ובוודאי שאין כל רקע לאומני באירוע".
עו"ד אילן מזרחי והנאשם דניעו"ד אילן מזרחיצילום: ישראל מושקוביץ
סנ"צ יגאל בן לולו, מפקד תחנת משטרת טבריה, סיפר מוקדם יותר: "סמוך לשעה 12:00 קיבלנו דיווח על צעירה בת 22 מטבריה, שהייתה ליד התחנה המרכזית. כלי רכב פרטי נעצר לידה באופן פתאומי, מהרכב יצא גבר בן 51, ניגש אליה, תפס אותה וניסה בכוח להכניסה לרכב. היא התנגדה בכל כוחה, חייגה למשטרה ומסרה פרטים של הרכב".
הוא הוסיף כי "השוטרים פרושים בכל הנקודות בעיר בכוחות גדולים. צוות שהיה בקרבת מקום קיבל את הדיווח, הגיע במהירות, וזיהה את הרכב בקרבת מקום. תוך שניות ספורות הצוות עצר את החשוד. הנהג נעצר, וכל כיווני החקירה נבדקים, כולל הלאומני".