ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך הבוקר (שני) בטיסת הבכורה הרשמית את חדר הישיבות במטוס "כנף ציון" - ה"אייר פורס" הישראלי, במסגרת נסיעתו לארה"ב, שם יינאם בקונגרס. בהודעה שהפיצה לשכתו ועוררה סערה ברשת, נראה נתניהו בחדר הישיבות לצד כובע שיווקי.
1 צפייה בגלריה
בנימין ושרה נתניהו ומשפחות החטופים לפני העלייה למטוס
בנימין ושרה נתניהו ומשפחות החטופים לפני העלייה למטוס
ראש הממשלה, רעייתו - והכובע שעורר סערה
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
ראש הממשלה ורעייתו הצטלמו יחדיו במטוס לצד כובע עם הכיתוב באנגלית "TOTAL VICTORY" (הניצחון המוחלט). הכובע מזוהה עם מיזם מסחרי שבו שותף איש התקשורת ינון מגל, שהופיע איתו בתוכנית "הפטריוטים" ושיווק אותו ברשת, ובשל כך אף הוגשה נגדו תלונה לרשות השנייה.
בטרם עלייתו למטוס אמר נתניהו כי "אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בארה"ב, בזמן שישראל נלחמת בשבע חזיתות ובזמן של אי-ודאות פוליטית גדולה בוושינגטון. בביקור הזה אנאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס בתור ראש ממשלת ישראל. בנאומי אדגיש את התמיכה הדו-מפלגתית ואומר להם שבלי קשר למי שייבחר להנהיג את העם האמריקני אחרי הבחירות לנשיאות, ישראל היא בעלת בריתו החשובה ביותר במזרח התיכון".
הצהרת נתניהו לפני הטיסה
(צילום: רועי אברהם, בן פרץ, לע"מ)

בהמשך הזכיר נתניהו את הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, אך לא התייחס במפורש לפרישתו מהמרוץ לנשיאות. "אני אמור להיפגש עם הנשיא ג'ו ביידן, שאותו אני מכיר מעל ל-40 שנה. זאת תהיה הזדמנות להודות לו על הדברים שעשה, וגם הזדמנות לדון איתו על נושאים חשובים לשתי המדינות שלנו בחודשים הקרובים, לשתף פעולה לשחרור כל חטופינו, לשתף פעולה להשגת הניצחון על חמאס ולשתף פעולה נגד הטרור והתוקפנות וציר הרשע של איראן. שאויבינו ידעו שארה"ב וישראל עומדות יחד היום, מחר ולתמיד", סיכם.