תיעוד: נהג מונית דורס רוכב אופנוע שהעיר לו על "נהיגה פרועה"

נהג מונית דרס רוכב אופנוע, על פי החשד בתגובה לכך שהעיר לו על "נהיגה פרועה שכמעט הובילה לדריסה של הולכת רגל" במרכז תל אביב. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה הרוכב, עומר אבו חליפה, שליח וולט תושב יפו בשנות ה-30 לחייו, עוצר ליד המונית ומשוחח עם הנהג - שבתגובה פונה לעברו ומאיץ. כתוצאה מכך, נפצע אבו חליפה בכל חלקי גופו ופונה לבית החולים איכילוב.
האירוע האלים התרחש בסוף השבוע האחרון ברחוב יגאל אלון פינת מוזס בתל אביב. רפעת טורק, כדורגלן עבר ואחד ממכריו של עומר, אמר בשיחה עם ynet כי הוא "בחור טוב, אבא לילדים, שבחיים לא רב אפילו עם חתולה". לדבריו, "מדובר באיש שהולך לעבודה להתפרנס ומתגורר אצל אמא שלו. הוא בחיים לא התסבך ולא עשה כלום למישהו, לא הזיק לאף אחד ורק דואג למשפחתה".
2 צפייה בגלריה
האופנוע לאחר התאונה
האופנוע לאחר התאונה
מתוך תיעוד הדריסה
2 צפייה בגלריה
האופנוע לאחר התאונה
האופנוע לאחר התאונה
עומר אבו חליפה לאחר שנדרס - והמונית של הנהג הדורס
טורק סיפר כי כי חברו נפצע בין היתר בגב, בבטן וברגל, ואף סובל משבר באחת האצבעות. "הוא ראה את נהג המונית נוסע במעבר חצייה במהירות ואמר לו שייסע לאט, הוא אמר לו 'כמעט דרסת אישה'. נהג המונית החל לנסוע לעברו כמו משוגע בזמן שהוא מפיל אותו מהאופנוע. במהלך האירוע, עד ראייה שהיה שם פתח את דלת המונית וצעק לנהג, והוא נסע חזרה לאחור. הוא עדיין בהלם, סובל מכאבים ומנסה לעכל את המקרה הזה".
לדברי טורק, המשטרה הגיעה לזירה אחרי חצי שעה. "אני רוצה לשאול אותך – אם לנהג היו קוראים מוחמד, מה היה קורה? ישר מנטרלים אותו. אני מבטיח לך שהיינו הולכים להלוויה שלו עכשיו. הוא העיר לו, ותראה מה הנהג עשה. איך הנהג הזה לא עצור? במזל זה לא נגמר כמו ברצח יורי וולקוב".
מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום