נמל התעופה של ביירות הושבת הערב (ראשון) למשך כמה שעות בעקבות מה שנראה כמו מתקפת סייבר על המסכים בו. הצהרה בערבית עם מסרים נגד חיזבאללה, שנחתמה על ידי מי שכינו את עצמם "חיילי האלוהים", הוצגה על המסכים - במקום פרטים על הטיסות.
תיעוד: ההצהרה על המסכים בנמל התעופה בביירות

בהצהרה נכתב כי לחיזבאללה אין את הזכות לצאת למלחמה בשם אף אחד, בצל ההסלמה הגוברת בגבול עם ישראל. "נמל התעופה רפיק אל-חרירי הוא לא שדה תעופה של חיזבאללה ואיראן", נכתב בין השאר. ההודעה דרשה שלבנון לא תהיה מעורבת במלחמה, והאשימה את חיזבאללה בהברחת נשק דרך נמל התעופה בביירות.
אחרי קרוב לשלוש שעות, אמרו מקורות לרשת אל-ערבייה הסעודית כי חודשו הטיסות בנמל התעופה בביירות. מקור ביטחוני אמר לאל-ערבייה כי "גורם חיצוני עומד מאחורי מתקפת הסייבר בנמל התעופה".
2 צפייה בגלריה
חסן נסראללה
חסן נסראללה
נסראללה. "גורם חיצוני אחראי"
(צילום: REUTERS/Mohamed Azakir)
אושר עשור, מנהל הסייבר ב-Auren ישראל, אמר כי "מדובר בקבוצה אנטי-איראנית ואנטי חיזבאללה שמציגה את עצמה כחלק מהעם הלבנוני. היא מציגה כי הם השתלטו על מסכים ועמדות בנמל התעופה בביירות - כעונש על כך שחיזבאללה משתמשים בנמל התעופה להברחת נשק - ובכך שם את נמל התעופה כיעד להפצצות ישראליות".
לדבריו, "זו הפעולה האקטיבית הראשונה שלהם, אחרי שנה של פעילות ברשתות, והיא מראה את הזעם שיש בתוך לבנון נגד חיזבאללה. אמנם לא יכולים להילחם בהם בנשק - אבל בהחלט יכולים להילחם בהם באמצעים טכנולוגיים".
במהלך המלחמה דווח גם על מתקפת סייבר גדולה באיראן, שגרמה לשיבושים ב-70% מתחנות הדלק של המדינה. בטהרן הפנו אצבע מאשימה לישראל וארה"ב, וטענו כי "הסיבה לשיבוש בחלוקת הדלק היא מתקפת סייבר של ישראל וארה"ב, אחרי האבידות שלהן בחזיתות האחרות". קבוצת האקרים ישראלית המזדהה בשם "הדרור הטורף", טענה כי ביצעה את המתקפה.