זירת הרצח בדימונה
(צילום: דוברות המשטרה )

אליהו חזן, בן 59 מדימונה, נדקר למוות בסוף השבוע האחרון בסמוך לבית כנסת בעיר, לאחר שיצא החוצה וביקש מאדם שהרעיש וקילל בעת התפילה להיות בשקט. הדוקר, שרון סנקר (49), תושב דימונה הסובל ממחלת נפש, נתפס זמן קצר לאחר מכן, ובית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו בתשעה ימים.
חזן, עובד עירייה גרוש שהותיר אחריו שני ילדים, הכיר מילדות את האדם שדקר אותו למוות. שכניו של חזן מספרים כי סנקר, שהתגורר בסמוך אליו, נהג לאיים עליהם ועליו. אחיינו של חזן, חן וייצמן, העיד: "סנקר היה ממרר את חיי השכנים, ניידות משטרה היו מגיעות לשם כמעט מדי יום. השכנים התלוננו, אבל אני לא יודע מה המשטרה עשתה עם התלונות שלהם".
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בדימונה
זירת הרצח בדימונה
"היה כאן תכנון וביצוע". אליהו חזן וזירת הרצח בדימונה
(צילום: דוברות המשטרה )
וייצמן הבהיר כי הוא לא כועס על המשטרה, אך הדגיש כי הכתובת הייתה על הקיר: "הדוד שלי פשוט היה הקורבן שלו. לפני שבועיים סנקר ראה את חזן ליד ביתו ותקף אותו, והוא בתגובה הלך למשפחתו וביקש שירגיעו אותו. ביום הרצח סנקר הסתובב בשכונה ואמר במפורש שבכוונתו לרצוח את חזן. יש כאן תכנון וביצוע. וזה מה שכל כך כואב פה. דודי היה האדם הכי טוב שפגשתי בחיי. היה לו לב רחב והוא תמיד נתן מעצמו ועזר. זה צער שאי אפשר לתאר".
חקירת המשטרה העלתה כי בין חזן לסנקר היה סכסוך שכלל תלונות הדדיות, וכן כי סנקר אכן איים בעבר כי ירצח את חזן. סנקר טען בחקירה כי פעל מהגנה עצמית.