הלחימה הקשה בגבול הצפון נמשכה גם היום (שישי), במהלכה נרשמו כמה מטחי רקטות לעבר הגליל, שבאחד מהם, על-פי הערכות, בוצעו יותר מ-20 שיגורים. בנוסף, טיל נ"ט שנורה לעבר הגליל פגע במשק חקלאי באחד המושבים. דובר צה"ל עדכן כי בעקבות אותם שיגורים לצפון הארץ, "כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי".
2 צפייה בגלריה
משק חקלאי בשומרה נפגע מירי
משק חקלאי בשומרה נפגע מירי
פגיעת נ"ט במשק חקלאי באחד המושבים בגליל
2 צפייה בגלריה
תקיפה בא-נאקורה בלבנון
תקיפה בא-נאקורה בלבנון
תקיפת צה"ל בדרום לבנון
לפני כן, צה"ל ביצע גל תקיפות נרחב לעבר מטרות בדרום לבנון באמצעות ארטילריה, ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתיות של חיזבאללה בעיירה א-לאבונה. דובר צה"ל מסר כי "מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון, ובהן תשתיות טרור ואתרים צבאיים שמתוכם פעלו מחבלי הארגון".
ארגון הטרור חיזבאללה קיבל, עד כה, אחריות על שני מטחים לעבר הגליל במהלך הבוקר. בנוסף, הוא הודיע כי שני פעילי הארגון מתו כ"שהידים בדרך לירושלים". לפי הודעת חיזבאללה, שני הפעילים שנהרגו הם חוסיין עלי עז א-דין, המכונה "אבו-נמר", מהעיירה מערוב בדרום לבנון, ועבד אל-עזיז עלי מסלמאני, המכונה "אבו מחמד כרבלא", מהעיירה א-שעיתיה בדרום לבנון. מתחילת המלחמה, חיזבאללה הודיע על מותם של 121 מפעילי הארגון.
בתוך כך, העיתון הלבנוני "א-דיאר", המקורב לחיזבאללה, דיווח מפי מקורות דיפלומטיים כי ישראל "חוששת" שארגון הטרור יבצע מתקפה פתאומית, וכי התקיפות בלבנון נעשות בניסיון להרתיע אותו. בנוסף, המקורות חשפו מסרים ביטחוניים שהגיעו לביירות, על כוונת המוסד "להתנקש בשלושה בכירים פלסטינים על אדמת לבנון".