הסיוט של כל עובד הוראה: תושב טבריה שכעס על השעיית בנו מבית הספר היסודי "רעות" בעיר, הגיע שלשום (שני) למוסד החינוכי והתנפל על המנהל נפתלי תורג'מן (57) באגרופים ובנגיחה. המנהל הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי ולתפירת החתכים.
תורג'מן, שמנהל את בית הספר כבר 17 שנים, הצליח להזעיק את שוטרי טבריה, שהגיעו במהירות למקום ועצרו את האב החשוד בתקיפה. האב קשר את עצמו לתקרית אך הדגיש כי הוא לא מצטער או מתחרט על שעשה. היום (רביעי) הגישה נגדו המשטרה כתב אישום בגין תקיפת עובד חינוך ופציעה.
1 צפייה בגלריה
נפתלי תורג'מן לאחר התקרית האלימה
נפתלי תורג'מן לאחר התקרית האלימה
נפתלי תורג'מן לאחר התקרית האלימה
"מהחקירה שניהלנו עולה כי מספר תלמידים בביה"ס היו מעורבים באירוע אלימות ומנהל ביה"ס החליט להשעות את אחד התלמידים, אביו של התלמיד המושעה הגיע לביה"ס זמן קצר לאחר מכן והתנפל על המנהל ונגח בו בעוצמה בפניו", סיפר פקד גל פרקש, קצין החקירות במשטרת טבריה. בועז יוסף, ראש הוועדה הממונה בעיריית טבריה, הוסיף כי "מדובר באירוע חמור ביותר שאנו מגנים אותו".
"זאת הפעם ראשונה בקריירה שקורה לי דבר כזה, זה בא לי בהפתעה", סיפר תורג'מן ל-ynet. "יש אנשים שיש להם בעיות נוספות וזה לדעתי הרקע לתקיפה. הוא נתן לי אגרוף חזק לפנים והסגנית שלי ניסתה להדוף אותו. הוא השתחרר ונגח בי בחוזקה. הוא קילל ואיים עליי ש"עוד לא גמר את העניין", וכי גם אם ייעצר - הוא יגיע כדי 'לסגור איתי חשבון'", שחזר תורג'מן.
"האירוע הזה יצר חששות אצל המורים, ששואלים מה יקרה אם יקבלו החלטה בניגוד לעמדת ההורים", הוסיף המנהל. "הם חוששים שאירוע כזה עלול לקרות גם להם. עבורי זה אירוע חמור וחריג. מזעזע שהוא לא הביע חרטה וזה מעלה חשש שהעניין לא יסתיים. אני מצפה מבית המשפט שיענישו אותו בחומרה ובלי הנחות צריכה להיות אפס סובלנות כלפי אלימות", אמר המנהל והוסיף: "אני מצפה למסר משפטי תקיף כי אחרת דמם של עובדי ההוראה מותר".