דובר צה"ל עדכן בצהריים (ראשון) כי חודשו התקיפות ברובע הדאחייה בביירות. היעד בתקיפה הראשונה, כך לפי דיווחים, הוא מפקד יחידה 1600 (יחידת "אל-האדי") של חיזבאללה, שאחראית בין היתר על ייצור חומרים שונים שמשמשים לטילים, רקטות ולפיתוח אמל"ח. בנוסף נטען כי היחידה אחראית על ייצור סם הקפטגון שארגון הטרור מבריח ברחבי העולם.
תקיפת צה"ל בדאחייה, היום

המרכזים שלה ממוקמים בין אזרחים ובשכונות מגורים, ויש לה מחנות גם בדאחייה של ביירות - שאליהם על פי הדיווחים אסור להיכנס ללא אישור אישי מחסן נסראללה או בן דודו האשם ספי א-דין. פחות משעה עברה - ובלבנון דווח על תקיפה נוספת בדאחייה של ביירות.
בצהריים, כיומיים לאחר התקיפה הדרמטית בדאחייה שבה חוסל מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, בארגון הטרור חשפו לראשונה את תמונתו של עלי כרכי, מספר 3 בחיזבאללה שחוסל גם הוא, ימים לאחר שניצל מניסיון חיסול בבירת לבנון.
מחבלי ארגון טרור שחוסלו בלבנון
בנוסף, חיזבאללה אישר רשמית כי נביל קאוק, ראש יחידת הביטחון המונע של חיזבאללה, חוסל בתקיפת צה"ל ברובע הדאחייה בביירות. דובר צה"ל מסר מוקדם יותר כי קאוק נחשב למקורב לצמרת ארגון הטרור, ועסק באופן ישיר בקידום מתווי טרור נגד מדינת ישראל ואזרחיה. הוא הצטרף לארגון בשנות ה-80, ונחשב למוקד ידע מרכזי בתחומו. בעברו כיהן כסגן אחראי אזור הדרום מטעם המועצה המבצעת, אחראי אזור הדרום וסגן יושב ראש המועצה המבצעת.
מוקדם יותר היום גופתו של נסראללה חולצה מההריסות בדאחייה שבביירות, יומיים לאחר תקיפת צה"ל במקום שבו הייתה המפקדה המרכזית של ארגון הטרור השיעי. כך אמרו גורם רפואי וגורם ביטחוני לסוכנות הידיעות רויטרס. לפי שני הגורמים, גופתו של נסראללה חולצה כשהיא "שלמה". לדבריהם, נסראללה לא ספג פציעות ישירות, ונראה שסיבת המוות היא "טראומה כתוצאה מעוצמת הפיצוץ".
דובר צה"ל הודיע כי בתקיפה שלשום שבה חוסל, במפקדה המרכזית של הארגון בדאחייה שבביירות, חוסלו יותר מ-20 מחבלים נוספים בדרגות שונות. "הם התכנסו במפקדה התת-קרקעית בביירות, מתחת לבניין אזרחי – ומשם ניהלו, תכננו, הובילו ופיקדו על הלחימה נגד מדינת ישראל", מסר דובר צה"ל.
לפי צה"ל, המחבלים שחוסלו הם איברהים חסין ג'ז'יני, ראש יחידת האבטחה של נסראללה; סמיר תופיק דיב, יועצו של נסראללה לאורך שנים רבות - בין היתר לענייני טרור; עבד אלאמיר מחמד סבליני, אחראי על בניין הכוח של חיזבאללה; ועלי נאא'ף איוב, אחראי על ניהול האש בחיזבאללה.

תקיפות גם בסוריה

עוד קודם לכן היום דווח על גל תקיפות "משמעותי" גם באזור בקעת הלבנון. שעות לאחר מכן, ברשת "אל-מיאדין", שמזוהה עם חיזבאללה, דווח כי בעיירה ג'ב ג'נין באל-בקאע שבבקעת הלבנון חוסל מוחמד דחרוג', בכיר בארגון הטרור ג'מעה איסלאמיה - ארגון סוני שפועל בלבנון ומשתייך לאסכולה של האחים המוסלמים. לפי הדיווח, גם אשתו נהרגה לצידו. גם בסוכנות הידיעות רויטרס דווח שהוא חוסל, מפי גורמי ביטחון.
במקביל לגל התקיפות הנוספת ברובע הדאחייה, באתר החדשות הסורי "קול הבירה", המזוהה עם האופוזיציה הסורית, דווח כי ישראל תקפה באזור יעפור שבפאתי דמשק. "ההגנה האווירת מתעמתת עם טילים ישראליים בשמי האזור הכפרי של דמשק", נכתב בדיווח.
מוקדם יותר היום דווח ב"קול הבירה" על תקיפה ישראלית של אתרים בחומס בסוריה.