התפתחות בחקירת רצח ולדימיר טימופייב (57) מקריית ים: בידי המשטרה חמישה חשודים במעורבות בדקירתו למוות של טימופייב הלילה (שבין שלישי לרביעי), בהם ארבעה גברים ואישה. החשוד המרכזי הוא תושב קריית ים בן 65, שקשר את עצמו למעשה, כשהרקע למעשה הוא ככל הנראה החשד שפיתח כי המנוח יצא עם מי שהייתה בעבר בת זוגו.
זירת הרצח בו נרצח ולדימיר טימופייב בקריית ים
(צילום: גיל נחושתן )
טימופייב נרצח בדירה שאותה הוא שוכר ברחוב השופטים בקריית ים. האירוע התרחש לאחר השעה 23:00, כשיחד עמו היו החשודים האחרים, כולם נמצאו בגילופין.
מפקד מרחב אשר במשטרה, ניצב-משנה חיים סרגרוף, אמר לפני זמן קצר: "מיד עם הגעת השוטרים ופינוי הפצוע לבית החולים, שם נקבע מותו, שוטרים החלו בסריקות, ונאספו ממצאים". מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי, הטיל את החקירה על חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב אשר.
"החשודים נחקרו וקושרים את עצמם לזירה ולאירוע", אמר נצ"מ סרגרוף, "נכון לעכשיו, אנחנו יודעים מי החשוד המרכזי ברצח. מדובר בתושב קריית ים בן 65".
מפקד יל"פ אשר, רב-פקד עמית היימן, אמר כי החשוד המרכזי קשר עצמו למעשה אך טרם שיחזר. "הפעלנו אמצעים שונים כדי להביא להתקדמות החקירה. נבקש מבית המשפט השלום בקריות, את הארכת מעצרם של החשודים".
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בו נרצח ולדימיר טימופייב בקריית ים
זירת הרצח בו נרצח ולדימיר טימופייב בקריית ים
זירת הרצח בקריית ים, הבוקר
(צילום: גיל נחושתן)
במשטרה אומרים כי המנוח, החשוד המרכזי ושאר החשודים, מכירים היטב זה את זה. הם נוהגים להיפגש מפעם לפעם מפגשים חברתיים ולשתות לשכרה.
במשטרה ביקשו שלא להרחיב באשר למניע שהוביל לקטטה שהתפתחה בעת שהמעורבים נתונים בגילופין, ואולם נבדק חשד כי החשוד ברצח, תקף את המנוח על רקע חשדו כי הוא החל לצאת עם מי שהייתה בת זוגו.