בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה קבע ביום ראשון כי מחר יתקיים דיון במצבה הנפשי של קרול פסלר, בת ה-80 מנתניה שהודתה והורשעה בהפקרתו של רפאל אדנה בן ה-4, שנדרס למוות כשחצה עם סבו את הכביש שלא במעבר חצייה. בדיון יבחן השופט טל פרי את טענת הסנגור של פסלר, שסבר כי לא הייתה מודעת להפקרתו של רפאל.
2 צפייה בגלריה
רפאל אדנה  קרול פסלר
רפאל אדנה  קרול פסלר
רפאל אדנה וקרול פסלר
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה
זירת התאונה שבה הופקר רפאל
(צילום: יאיר שגיא)
לאחר שהודתה והורשעה נשלחה הנהגת לקבלת תסקיר שירות מבחן, ואף נקבע מועד לדיונים בטיעונים בעונש. עם זאת, סניגורה טען כי "עובדות כתב האישום אינן מגלות על פי החוק מודעות בפועל, או לכל הפחות עצימת עיניים".
עו"ד שגיא שגב, שהגיש את כתב האישום נגד פסלר, טען בתגובה כי "היסוד הנפשי נלמד מהעובדות שבהן הודתה". הוא אף הוסיף כי טענת הסניגור מפתיעה, וכי לא הועברה אליו לפני הדיון. אז קבע השופט כי "לא מצאתי מקום לדון כעת בשאלה זו. את דעתי אביע בגזר הדין ככל שאדרש" - אך כאמור, לפני כיומיים קבע כי יתקיים דיון סביב טענות הסניגור.
עו"ד אלוני דסובניק הסנגורית של החיילת שהוטרדה מינית על ידי הסמלת שלהעו"ד אלוני סדובניקצילום: אלכס מורוזוב
עו"ד רוני אלוני סדובניק, המייצגת את משפחתו של רפאל בן ה-4, מסרה בתגובה כי "בכל שנותיי כעורכת דין לא נתקלתי במקרה שבו נאשם מורשע על פי הודאתו בכל סעיפי כתב האישום ובית המשפט מחליט פתאום לדון מחדש בטענות שאינן מוכרות לנו. מיום שהרגה קרול פסלר את רפאל הקטן ונטשה אותו מבלי להושיט לו עזרה ראשונה, מתרחשות בתיק הזה תופעות מוזרות".