תיעוד הפיצוץ בטבריה
(דוברות מחוז צפון)

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב צפת (29) בגין ניסיון השלכת מטען לעבר בית בטבריה בחודש שעבר - שכתוצאה ממנו הוא נפצע באורח קשה, לאחר שהמטען המאולתר שהחזיק התפוצץ בידו. צפו בתיעוד הפיצוץ שבפתח הידיעה.
מהחקירה עולה כי ב-16 בינואר, סמוך לשעה 3:00, הגיע הצעיר לרחוב השופטים בטבריה במטרה להשליך מטען לעבר בית, ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי. "התקבל דיווח על פיצוץ עז שנשמע, כוחות רבים הוקפצו למקום והחלו בביצוע סריקות במטרה לאתר את מקור הפיצוץ", סיפר סנ"צ יגאל בן לולו, מפקד תחנת טבריה.
2 צפייה בגלריה
מטען התפוצץ בידו של אדם בטבריה
מטען התפוצץ בידו של אדם בטבריה
תיעוד רגע הפיצוץ. הרקע לאירוע - סכסוך עסקי
2 צפייה בגלריה
מטען התפוצץ בידו של אדם בטבריה
מטען התפוצץ בידו של אדם בטבריה
החשוד בורח מהזירה לאחר הפיצוץ. הורדם למשך כמה ימים ואושפז תחת השגחה משטרתית
במקביל התקבל במשטרה דיווח על אדם שהגיע לבית החולים פוריה בעיר עם פגיעות בכל חלקי גופו וכף יד קטועה באופן חלקי. שוטרים שהגיעו לבית החולים הבינו על פי הממצאים בשטח ואופי הפציעה כי קיים קשר בני שני המקרים - ושהמטען התפוצץ בידו של הפצוע.
השוטרים הודיעו לחשוד, שכאמור נפצע באורח קשה, על מעצרו עוד באותו הלילה, אולם בשל אופי פציעותיו הוא הורדם למשך כמה ימים ואושפז תחת השגחה משטרתית. כיום הוא עצור בבית החולים של שירות בתי הסוהר, ובנוסף לכתב האישום המשטרה צפויה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.