1 צפייה בגלריה
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עתודאי באוניברסיטת בן גוריון, בגין אונס של חיילת בת 19 שעמה היה מיודד.
על פי כתב האישום, העתודאי, תושב שערי תקווה בן 19, נפגש בחודש שעבר עם החיילת ועם חבר נוסף במסעדה, ולאחר מכן חזר עם המתלוננת לדירתו שבמעונות הסטודנטים של האוניברסיטה. השניים שתו משקאות אלכוהוליים ולאחר מכן נכנסו לישון יחד במיטתו.
מכתב האישום עולה כי אחרי שהמתלוננת נרדמה, העתודאי החל לבצע בה מעשים מגונים ולאחר מכן אנס אותה, בעוד היא קפאה והעמידה פני ישנה. לאחר שסיים לבצע את זממו, הלביש אותה ונשכב לידה. לאחר מכן המתלוננת קמה, אמרה לו שהיא לא חשה בטוב ושהתה במטבח של המעונות.
בימים שלאחר האירוע המתלוננת סיפרה על מה שהתרחש לכמה מקרוביה והתעמתה עם הנאשם. השניים החליפו הודעות טקסט, והיא אף הקליטה שיחה ביניהם שבה הוא הודה כי ביצע בה מעשה מגונה והתנצל שפגע בה, אך טען שאינו זוכר את יתר האירועים. "הנאשם פגע במתלוננת וניצל את העובדה כי בטחה בו וסמכה עליו", כתבה הפרקליטה, עו"ד שרון שוורץ, בבקשה למעצרו עד תום ההליכים.
פרקליטתו של הנאשם, עו"ד טלי גוטליב מסרה בתגובה: "הפרקליטות קיבלה את הצעתי לשחרר את מרשי על יסוד חולשה בראיות. מרשי, אשר אהב את המתלוננת ונהג בה בכבוד תמיד, מעולם לא פגע בה והוא המום מטענותיה. כל שזכור לו כי באותו ערב הוא שתה אלכוהול, נכנס יחד עם המתלוננת לבקשתה למיטת יחיד, השניים ישנו בצמידות והתלטפו, ואז נרדם. המתלוננת הדגישה כי לא הופעל עליה כח, וכי היא לא התנגדה לא פיזית ולא מילולית".