דובר צה"ל התיר הערב (שני) לפרסם כי סמל קורן ביתן (19) מראש העין, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, נפל בקרב סמוך לציר פילדלפי בדרום רצועת עזה. סמל ביתן שירת כלוחם בגדוד דוכיפת (94) בחטיבת כפיר. הוא יובא למנוחות ביום רביעי בשעה 10:00 בבית העלמין הצבאי בראש העין. מתחילת המלחמה נהרגו 740 חיילי צה"ל.
1 צפייה בגלריה
 סמל קורן ביתן
 סמל קורן ביתן
סמל קורן ביתן
אורית אברבנאל, דודתו של אחד מחברי הלוחם שנפל, כתבה: "כמה פעמים בשנה הלב יכול להישבר? על כל חייל שנופל הלב שלי נשבר בכל פעם מחדש. קורן היה אחד החברים הכי טובים של האחיין הבכור שלי שהוא הלב והנשמה שלי. כשהלב שלו שבור, הלב שלי שבור ביחד עם שלו".
מאיה, מכרה של ביתן, אמרה: "אני לא מאמינה שאני צריכה לכתוב עליך בלשון עבר, איך זה הגיוני בכלל? היית קורן בדיוק כמו השם שלך, קורן ומקרין אור לסביבה. אני מאחלת לעצמי שמחת החיים שהכנסת איתך לכל מקום שהגעת אליו. היית חבר הכי טוב שאפשר לבקש. מכיל, תומך, יודע להגיד את המילים הנכונות ולהיות שם. לתת חיבוק כשצריך אותו, כל רגע איתך היה מושלם".
אתמול נהרגו ארבעה חיילי צה"ל מפגיעת כטב"ם חיזבאללה בחדר אוכל בבסיס האימונים (בא"ח) של חטיבת גולני סמוך לבנימינה. הארבעה - סמל עומרי תמרי (19) ממזכרת בתיה, סמל יוסף הייב (19) מטובא זנגריה, סמל יואב אגמון (19) מבנימינה-גבעת עדה, וסמל אמיתי אלון (19) מרמות נפתלי - היו חיילים בהכשרת לוחמי חי"ר של חטיבת גולני.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בחדר האוכל שספג את הפגיעה הקשה, וקיים שיח עם המפקדים והחיילים. "אני כאן בבסיס של גולני שנפגע אתמול מכטב"ם של ארגון הטרור הרצחני חיזבאללה. אתם שומעים את היריות ברקע - זה חיילי גולני שממשיכים להתאמן לקראת המשך המערכה", אמר נתניהו בביקורו.
ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו נלחמים במערכה קשה נגד ציר הרשע של איראן שגמר אומר להשמידנו. הם לא יצליחו בזה. אנחנו ממשיכים להילחם. אנחנו משלמים מחירים כואבים, אבל יש לנו הישגים אדירים - ואנחנו נמשיך להשיג אותם".
על-רקע ההפוגה בתקיפות בביירות בלחץ אמריקני, הדגיש נתניהו: "אני רוצה להבהיר, אנחנו נמשיך להכות בחיזבאללה ללא רחם בכל חלקי לבנון - גם בביירות. הכול לפי שיקולים מבצעיים. הוכחנו זאת בתקופה האחרונה, ונמשיך להוכיח זאת גם בימים הקרובים".