מורה מאזור המרכז נעצר היום (שני) בחשד שביצע עבירות מין בתלמידות בבית הספר היסודי שבו הוא מלמד. המורה נעצר בעקבות כמה תלונות שהתקבלו במשטרה על אודות חשד לביצוע עבירות מין בבית הספר.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המורה נחקר במשטרה, ובדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום פתח תקווה הוארך מעצרו בחמישה ימים. השופטת אסרה לפרסם את שמו ופרטי המורה החשוד.
במקביל, הנהלת בית הספר שיגרה מכתב להורים שבו עדכנה על הנעשה. התלונות הראשונות התקבלו בהנהלת בית הספר, שם עירבו את המשטרה והנחו את ההורים להתלונן באופן מסודר.
מהעירייה שבה שוכן בית הספר נמסר: "בימים האחרונים נעצר מורה בחשד להטרדה מינית של תלמידותיו. עם היוודע המקרה החמור, הנחה ראש העיר את מנהל אגף החינוך ואת מנהלת בית הספר לשתף פעולה באופן מלא וגלוי עם המשטרה, לבקש מהורי התלמידות להגיש תלונה במשטרה ולהעמיד צוותים טיפוליים מטעם בית הספר והעירייה לטובת התלמידות והתלמידים שנפגעו".
אנו פועלים ונמשיך לפעול ככל האפשר על מנת למנוע מקרים מעין אלה. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא להעביר ולא להקשיב לאינפורמציה העשויה להגיע אליכם על ידי הולכי רכיל. המידע המהימן היחיד הוא המידע שיועבר על ידי הגורמים הרשמיים בעירייה וכזה יסופק לכם בכפוף לאישור הגורמים המטפלים בפרשה".