את השניות אחרי שנדקר בפיגוע, נאור בן עזרא לא זוכר. מבחינתו הכל היה חשוך ורק כשהוא התעורר בבית החולים הוא הבין שנפצע בפיגוע. בשנים שחלפו מאז הוא התמודד עם ההשלכות של להיות קורבן פיגוע - השיקום, הטראומה והצורך להמשיך בחיים למרות הכל. הסרט "החיים שאחרי הנס", מבית ynet original, מלווה את נאור בחלקים האחרונים של השיקום ונחשף לצלקות ולדברים שמאחוריהן.

ב-12 באוקטובר 2015 נדקר נאור בן עזרא, חודש לפני בר המצווה שלו, על ידי מחבל פלסטיני בן גילו. במשך שבוע הוא היה מורדם ומונשם והרופאים חששו בהתחלה מפגיעה מוחית ומהאפשרות שיצטרכו לקטוע את אחת מידיו. אחרי שבוע קרה נס - נאור התעורר ובהמשך התאושש במהירות מדהימה מפציעתו הקשה.
למרות ההתאוששות המדהימה, נאור הרגיש רע. "אתה קם למציאות אחרת לגמרי. כל היום יש לך אנשים סביבך, ואתה תכלס רוצה את הלבד עם עצמך. כמה שהיו סביבי אנשים הרגשתי מושפל, הרגשתי שאף אחד לא מבין אותי. כאילו, כולם פה תומכים בי, אבל התמיכה הזאת זה לא מה שאני רוצה. אני רוצה את החיים שלי".
1 צפייה בגלריה
נאור-שליו בן עזרא
נאור-שליו בן עזרא
בן עזרא. "מבחינה רגשית אתה מת. אתה לא מטופל, אתה מת"
(צילום: אלינור כהן)
משם הדרך להידרדרות הייתה מהירה. הוא החל לעשן סמים, להמר, נכנס לחובות בגיל צעיר - ובעיקר לא ממש מתפקד. "מבחינה רגשית אתה מת. אתה לא מטופל, אתה מת. הרבה עבירות שעשיתי לא הבנתי שהן עבירות".
לאט לאט הוא הצליח להחזיר את עצמו למסלול. הוא מצייר, מצא אהבה ואפילו התחתן. "כשאני מרגיש את עצמי בעשייה מסוימת אני בסיפוק".