ההשוואה המקוממת של שרת התחבורה בין מפגינים נגד ראש הממשלה לבין מחבלי חיזבאללה: בדיון בקבינט שלשום בלילה אמרה השרה מירי רגב כי "אתמול הקפלניסטים הגיעו לבית של ביבי לסיים את מה שחיזבאללה לא הצליח לעשות".
אותה אמירה נאמרה לאחר שיגור הכטב"מים בשבת על ידי חיזבאללה מלבנון לבית ראש הממשלה בקיסריה. היום הותר לפרסום כי אחד מהם אכן פגע בביתו הפרטי של נתניהו, ובתמונה מהמקום נראה הנזק שנגרם לחלון חדר השינה.
1 צפייה בגלריה
השרה רגב, והפגיעה בבית ראש הממשלה
השרה רגב, והפגיעה בבית ראש הממשלה
השרה רגב, והפגיעה בבית ראש הממשלה
(צילום: שלו שלום)
באותו דיון קבינט קבלו שרים על כך שהייתה לטענתם "תגובה רפה" למה שכינו ניסיון ההתנקשות בראש הממשלה בנימין נתניהו - שיגור הכטב"ם על ידי חיזבאללה לקיסריה - אם בכלל הייתה תגובה שכזו.
"נחצה פה קו אדום בוהק. מציע שנשמע כאן רעיונות מה צריך לעשות בעקבות ניסיון הפגיעה בי", אמר נתניהו - ורגב הייתה הראשונה שהגיבה באומרה: "צריך לתקוף ישירות באיראן על אירוע כזה".
בשבת בערב, חצי יממה אחרי שיגור הכטב"מים, הפגינו מוחים נגד ראש הממשלה ליד ביתו בקיסריה. במשטרה אמרו אז כי כרזו למפרי סדר להפסיק את הרעש והשימוש במגפונים ובתופים הסמוך לבתי המגורים. "מפרי הסדר סירבו להישמע להנחיות ונשכבו על הכביש ובשל כך נעצר אחד מהם תוך שימוש בכוח", אמרו.