שני מקרי הרצח עדיין לא פוענחו, אבל בשטח נמשכות מלחמות העבריינים שמזוהים עימם: תוך פחות מ-24 שעות התפוצצו שני מטעני חבלה בדרום ובצפון נתניה. בשני המקרים לא היו נפגעים, במשטרה חושדים שהפיצוצים קשורים לשני חיסולים שהתרחשו בחודש מאי.
2 צפייה בגלריה
  מטעני חבלה התפוצצו בנתניה
  מטעני חבלה התפוצצו בנתניה
זירת פיצוץ מטען החבלה ברכב ששייך לאביו של שליו דהן
במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) התפוצץ מטען חבלה ברכב חונה ברחוב הולנד בצפון נתניה. ברחוב מתגוררת משפחתו של עומרי זוארץ (33), שנורה למוות בתחילת מאי בתוך רכב ברחוב מרדכי מקלף בעיר. במשטרה חושדים כי המתנקשים עשו לזוארץ "כיפה אדומה", קבעו איתו מפגש סמוך לאתר בנייה, וחיסלו אותו כשישב ברכבו.
אתמול בבוקר החריד פיצוץ עז את רחוב פנחס לבון בדרום העיר. עד מהרה התברר כי הרכב שבו אירע הפיצוץ שייך לאביו של שליו דהן (23), שנחשד כמי שהיה מעורב בחיסול של זוארץ ונרצח בעצמו. גופתו של דהן אותרה כמה ימים לאחר שהוכרז כנעדר סמוך לבית העלמין בצומת מורשה.
2 צפייה בגלריה
חצי חצי: שליו דהן ועומרי זוארץ.
חצי חצי: שליו דהן ועומרי זוארץ.
מימין: שליו דהן, עמרי זוארץ
(צילום: דוברות המשטרה )
לפי ההערכות, הפיצוץ ברכב אביו של דהן נועד לפגוע בו - אך הוא ניצל. דהן, שנחשב בקרב עבריינים באזור נתניה למומחה להרכבת מטעני חבלה, ירד למחתרת מיד לאחר הרצח של זוארץ. עד מהרה עלה חשש לחייו של דהן, בין היתר לאחר שהאופנוע שלו נמצא שרוף ליד טירה ולידו אקדח.
לפי ההערכות, הפיצוץ הלילה הוא כמובן נקמה על האירוע אתמול בבוקר. כך או כך, שני מקרי הרצח עדיין לא פוענחו על-ידי המשטרה. חקירת פיצוצי מטעני החבלה נמשכת.