גדעון סער, מעכשיו שר בלי תיק וחבר קבינט בממשלת נתניהו, אמר שהוא עושה את המעשה הפטריוטי.
איך להגיד את זה? אחרי שהמילה פטריוט יצאה מפיו, היא שוב לא תהיה אותו דבר. במיוחד אחרי שהשבוע האחרון הצביע בבהירות מי הם הפטריוטים האמיתיים, שטובת המדינה עומדת לנגד עיניהם - אנשי מערכת הביטחון, שדווקא כלפיהם, עד כמה שזכור לי, יש לפטריוט האחרון ביקורת לא קטנה.
בנימין נתניהו וגדעון סער מודיעים על הצטרפותו של סער לממשלה
( צילום: לע"מ)
נדמה לי שהיה הרבה יותר מדויק ונכון אם סער היה מודה שהוא החליט להצטרף לממשלה כחבר בארגון איחוד והצלה. איחוד שלו עם הליכוד והצלת מעמדו. מעמדו שלו, כמי שלא עובר את אחוז החסימה ומעמדו של ראש הממשלה, שנתון כל הזמן לאיומים על ידי בן גביר וסמוטריץ'.
הצטרפותו של סער ומפלגתו, שמעלה את מספר חברי הקואליציה ל־68 מנדטים, מסמנת התייצבות והתחזקות של הממשלה הכי נוראה שהיתה פה, עד כדי כך שהתאריך המקורי של הבחירות הבאות, אוקטובר 2026, נראה תאריך ריאלי
הצטרפותו של סער לממשלה היא בהחלט מכה קשה לציבור גדול של אנשים שחושבים שנתניהו צריך ללכת. לא רק בגלל היותו נאשם בפלילים. לא רק בגלל היותו ראש הממשלה הכי מושחת, נהנתן ושקרן שהיה פה. הצטרפותו של סער ומפלגתו, שמעלה את מספר חברי הקואליציה ל־68 מנדטים, מסמנת התייצבות והתחזקות של הממשלה הכי נוראה שהיתה פה, עד כדי כך שהתאריך המקורי של הבחירות הבאות, אוקטובר 2026, נראה תאריך ריאלי.
כניסתו של סער, מחזקת ממשלה שבמשמרת שלה התרחש האסון הכי גדול שהיה פה, שהביאה לחורבן של חבלי ארץ שלמים, שהפקירה ועדיין מפקירה 101 נשים, חיילים וחיילות, מבוגרים וחולים במנהרות החמאס.