"איפה הבן שלך?": סרטון האיומים של רמי בן יהודה
(מתוך טוויטר)

התובעת במשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, ליאת בן ארי, הגישה תלונה הערב (ראשון) נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה בטענה שאיים עליה ועל בנה בסרטון שפרסם. "איפה הבן שלך? בואי תגלי איפה הבן שלך נעלם? גברת בן ארי", נשמע בן יהודה אומר בסרטון.
בהמשך אמר את שמו, וקרא לעברו: "אנחנו מחפשים אותך, הלו". את התלונה הגישה בן ארי בלהב 433, כמה ימים אחרי שהוצא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אורלי לב, פעילת ליכוד אחרת שהתבטאה נגד בן ארי.
3 צפייה בגלריה
ליאת בן ארי בבית המשפט
ליאת בן ארי בבית המשפט
ליאת בן ארי בבית המשפט
(צילום: מוטי קמחי)
3 צפייה בגלריה
רמי בן יהודה מחפש את הבן של ליאת בן ארי
רמי בן יהודה מחפש את הבן של ליאת בן ארי
הסרטון של פעיל הליכוד רמי בן יהודה
(מתוך טוויטר)
במסגרת הצו שניתן, נאסר על לב לפרסם בעצמה או דרך אחרים כל דבר הנוגע לבנה של בן ארי, או על-ידי רמיזה או קשר כלשהו לחשוד האלמוני שתקף אותה לכאורה, שטענה בתחילה שהוא בנה של בן ארי. פעיל הליכוד שנגדו התלוננה היום בן ארי שהה בדיון בעניינה של אורלי לב בהפגנה מתחת לבית המשפט.
השופט יריב עמית אמר עם פרסום ההחלטה בשבוע שעבר כי "חופש הביטוי הוא בלב החברה הדמוקרטית, אולם חופש המחאה אינו מוחלט ומאוזן עם זכויות אחרות. איש ציבור נדרש לקחת בחשבון שהוא חשוף לביקורת ציבורית שהיא לא תמיד נעימה, אלא שגם לביקורת כזאת אסור להגיע למצב שהכול בה קשר ומותר".
מפגינים מחוץ לבית המשפט נגד ליאת בן ארי
(צילום: אריק מרמור, גלעד מורג)

3 צפייה בגלריה
אורלי לב בבית המשפט
אורלי לב בבית המשפט
צו מניעה הוצא נגדה. אורלי לב
(צילום: מוטי קמחי)
לדבריו, "גברת לב חזרה להפנות חיצים לבנה של עו"ד בן ארי. אין מדובר בפרסום חד-פעמי או במקרה שעומד בפני עצמו. היא חזרה לסורה אחרי שנתיים וחצי. יש לוודא כי מימוש זכות המחאה של הגברת לב לא ייעשה תוך פגיעה בילדיה של בן ארי".
בן ארי עצמה עלתה להעיד ואמרה: "אני עובדת ציבור, לא נבחרת ציבור. אני סופגת הרבה אש ברשתות, אבל אנחנו כאן כי נחצה קו אדום - לגעת בבני משפחה זה קו הגנה, שצריך להיות ברור שאי אפשר לנהוג ככה". בן ארי אמרה כי אנשים חיכו לבנה מחוץ לבית, והם היו צריכים להבריח אותו. "אין סיבה בעולם שבני החייל ייתן הסברים למפקדיו, ולמה אומרים שהוא מרביץ לשוטרים. לב החליטה על דעת עצמה שבני הרביץ לשוטר, ללא ראיות".