2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכניסה לטירה
זירת התאונה בכניסה לטירה
"היה אדם מדהים, כולם אהבו אותו". אמין מנסור נפגע על האופנוע בכניסה לטירה - ומת מפצעיו
בבית חולים בלינסון בפתח תקווה מת מפצעיו אמין מנסור, צעיר מטירה בשנות ה-20 לחייו, שנפגע מרכב ביום חמישי האחרון סמוך לכניסה לעיר. אמין היה בדרכו לעבודה, נסע על כביש 554, ואז נפגע מרכב. מצבו הוגדר תחילה קשה, אך לאחר שישה ימים כאמור הבוקר (שלישי) נקבע מותו. המשטרה הגיעה לזירה כבר אז, ופתחו בחקירת התאונה.
קרוב משפחתו של מנסור סיפר על "אדם מדהים ונהדר שכולם אהבו". הוא אמר: "מאוד כאב לי לקבל את ההודעה על מותו. התפללנו בשבילו ולצערי הוא הפך להיות עוד אחד מקורבנות התאונות". הוא הוסיף: "הוא תכנן המון דברים ותמיד היה מדבר על עתיד טוב. אמין לא היסס לעזור לאחרים. תמיד נגיד עליו רק דברים טובים".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכניסה לטירה
זירת התאונה בכניסה לטירה
הרכב הפוגע בזירת התאונה
אזרחים ערבים רבים מתחו ביקורת על תופעת הקטל בכבישים, בפרט של רוכבי אופנוע. עבד סלאמה מקלנסווה אמר: "בני היה נוהג על אופנוע וביקשתי ממנו לא להמשיך בנהיגה כי הוא מסכן את חייו. לצערי יש רוכבי אופנוע שמשתוללים בכבישים ונוהגים בצורה מאוד חמורה. אני שמעתי על נהגים שנהרגו בגלל 'מירוץ' בכבישים. לא תמיד הביקורת צריכה להיות נגד המשטרה והממשלה, אלא גם נגד הנהיגה, שהיא חלק מהתרבות".
אחמד מסארווה, תושב ואדי ערה, איבד בימים האחרונים שני חברים שמתו בתאונת דרכים: "שניהם רכבו על אופנועים ולצערי איבדו את חייהם. אני פונה לנהגים שנוסעים בצורה חמורה שיפסיקו. הם צריכים להתחשב בעצמם ובבני משפחתם. נהיגה כזו עלולה לגרום למוות, וזה מה שקורה. לא מזמן נהגתי בכביש 65 וראיתי שני רוכבי אופנוע רוקדים בזמן נסיעה ואחרים נוסעים על גלגל אחד. לא מבין מה המסר מהתנהגות כזו".
אחרים החליטו כן לבקר את המשטרה וציינו כי היא צריכה להתאמץ יותר ולא לאפשר להם להשתולל בכבישים, ובמיוחד בשעות הלילה. "אנחנו ישנים ושומעים את הרעשים של המנועים וזה מפריע לנו מאוד. שעות אחרי אנחנו רואים בכותרות על נהג אופנוע שנהרג, זה לא מפתיע אותנו. למרות שיש מודעות בנושא, כולם שוכחים תוך ימים, כאילו לא קרה כלום".