2 צפייה בגלריה
מיכל וולדיגר
מיכל וולדיגר
"על כולנו לתעדף את כל המשאבים הקיימים למימצי המלחמה". וולדיגר
(צילום: אלי מנדלבאום)
מתפטרת שנייה מהממשלה מפתיחת המלחמה: אחרי שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, הודיעה היום (חמישי) ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית על סיום תפקידה כסגנית שר האוצר וחזרתה לכנסת. לדבריה, היא תעסוק כעת "בשיקום החוסן ובריאות הנפש והפניית המשאבים התקציביים לניצחון המלחמה".
עם זאת, מטעם מפלגתו של סמוטריץ' עדיין מכהנת כשרה למשימות לאומיות אורית סטרוק, ששולטת על משרד ובו תקציב של מאות מיליוני שקלים בשנתיים הבאות - שטרם הופנו לאותם מאמצי מלחמה שעליהן מדברת וולדיגר.
הכותרת
כסף קטארי, תמיכה איראנית: איך למוטט את יסודות חמאס?
21:25
2 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה 27.8
ישיבת ממשלה 27.8
הראשונה להתפטר מפרוץ המלחמה. דיסטל אטבריאן
(צילום: שריה דיאמנט)
"ההתקפה הברברית, הרצחנית והאכזרית של החמאס שינתה לחלוטין את המציאות של מדינת ישראל", כתבה וולדיגר בפוסט בפייסבוק. "שאלות רבות מהדהדות - איך קרה הדבר, היכן היה הצבא, היכן היה המודיעין, היכן היה הדרג המדיני, היכן הייתה המדינה. כל זה חייב להתברר והוא יתברר עד דק בסיום המלחמה. כל מי שיש לו חלק במחדל יצטרך לתת על כך את הדין".
לדבריה, "על כולנו, על כל המערכות כולן, לתעדף ולתעל את כל המשאבים הקיימים למאמצי המלחמה. על משרד האוצר, כמשרד מוביל וחשוב, להוות דוגמה לכך. לכן, פניתי לשר האוצר, חברי בצלאל סמוטריץ', שיתפתי אותו במחשבותיי והודעתי לו על סיום תפקידי כסגנית שר האוצר, תוך הפניית המשאבים שהוקצו עבור לשכתי, לטובת המערכה בה בעזרת ה' ננצח".
שר האוצר סמוטריץ' אמר כי קיבל את בקשתה של וולדיגר לחזור על רקע המלחמה לפעילותה בכנסת: "בתור סגנית שר האוצר מיכל פעלה רבות לקידום בריאות הנפש ותחומי הבריאות והרווחה בכלל ועשתה עבודת קודש. מיכל היא שחקנית נשמה מקצוענית וחסרת אגו לחלוטין, ותחושתה כי תועיל כעת יותר מהכנסת מובנת וראויה לשבח. אני סמוך ובטוח שמיכל תמשיך בעשייתה החשובה מתוך הכנסת למען כלל אזרחי ישראל".