גנבו צ'יוואווה שהגיעו "לרכוש", דרסו את בעליה - ואז נמלטו מהמקום: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה אתמול (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אלעד זאדה (36) וסיון סופיר (22), בנו זוג מלוד, שנאשמים כי שדדו מאישה בשנות ה-70 לחייה גור צ'יוואווה, דרסו את האישה וגרמו לה לחבלות - והמשיכו בנסיעה.
על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד מנאל אבו עאמר, בני הזוג הגיעו לפני כשבועיים למושב אשתאול ליד בית שמש כדי להיפגש עם בת ה-70 שברשותה כלבת צ'יוואווה, והציעה את גורי הכלבה למכירה. בני הזוג החנו את רכבם ליד ביתה של האישה כשברכב נמצא גם פעוט כבן שנה. האישה יצאה עם הגור לעבר הרכב של בני הזוג, סופיר ביקשה ללטף את הגור ביחד עם בנה הפעוט שברכב - ובשלב מסוים הנאשמים אף נכנסו לביתה של האישה כדי לראות איך הגור מתנהל בבית.
1 צפייה בגלריה
צ'יוואווה
צ'יוואווה
אישום נגד בני הזוג: "גנבו צ'יוואווה ודרסו את בעליה". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הם חזרו לרכבם, ולפי האישום, לאחר שהוסכם בינם לבין האישה על סכום הקנייה - 2,800 שקל - התיישבו ברכב. סופיר הייתה במושב הנהג, זאדה לידה והאישה המתינה לתשלום עליו סיכמו הצדדים. הנאשם העביר את הגור לבת זוגו ושאל אותה: "אנחנו לוקחים אותו?", היא השיבה: "כן, כן" - ובשלב הזה החלה בנסיעה פרועה מהמקום והשניים שדדו למעשה את הכלב.
כתוצאה מהנסיעה הפרועה נפלה האישה ארצה, הרכב של הנאשמים גרר אותה מספר מטרים והיא אף נדרסה ברגלה. על פי האישום בני הזוג גם הפקירו את האישה. "הם הבחינו בפגיעת המתלוננת בתאונה, המשיכו בנסיעה ונמלטו מהמקום תוך שהם מפקירים את המתלוננת מבלי להזעיק עזרה", נכתב באישום נגדם. בנוסף, התברר כי רישיונה של הנאשמת שנהגה ברכב אינו בתוקף - וכך גם רישיון הרכב שהיה ללא ביטוח ובכלל לא ראוי לנסיעה כפי שקבע בוחן תנועה.
כתוצאה ממעשיהם של בני הזוג נגרמו לאישה חבלות בפלג גופה התחתון, היא פונתה על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי טרם, ומשם הופנתה לבית החולים שערי צדק בירושלים. לאחר ששוחררה מבית החולים, סבלה המתלוננת מחולשה, צמרמורות, בחילות וכאבים שהדירו שינה מעיניה והיא פנתה לאחר מכן לבדיקת רופא בקופת החולים. שם התברר כי התפתח זיהום בברך ימין שלה וכך גם נגרם נזק לכף הרגל והקרסול שלה - והיא פונתה שוב להמשך טיפול בבית החולים. בנוסף, תנועתה של המתלוננת הוגבלה בעקבות פציעתה והיא נאלצה להתנייד באמצעות כיסא גלגלים.
השניים נאשמים בעבירות של שוד בנסיבות מחמירות, הפקרה אחרי פגיעה, חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה, נהיגה ללא רישיון רכב ונהיגה ללא רישיון נהיגה.
פורסם לראשונה: 19:23, 03.02.23