זירת התאונה הקטלנית ליד בית השיטה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

ההרוג ה-320 מתחילת השנה: נור חבשי, צעיר בן 18 מהיישוב איכסאל, נהרג הבוקר (שישי) בהתנגשות בין רכב מסחרי לבין אוטובוס שבו נסעו כ-25 בני אדם בכביש 71, ליד קיבוץ בית השיטה שממערב לבית שאן.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע בשעה 10:14. נהג הרכב המסחרי שנהרג נלכד במכונית וחובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום אחרי שצוותי הכבאות וההצלה ערכו במקום פעולות חילוץ. שלושה בני אדם שנסעו באוטובוס נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים העמק בעפולה. שאר הנוסעים לא נזקקו לטיפול רפואי. המשטרה מסרה כי שוטרים הוזעקו למקום כדי להכווין את התנועה, ולמקום הגיעו בוחני תאונות דרכים כדי לחקור את נסיבות התאונה.
3 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים בכביש 71
תאונת הדרכים בכביש 71
התאונה בכביש 71
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים בכביש 71
תאונת הדרכים בכביש 71
זירת התאונה, הבוקר
(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה )
3 צפייה בגלריה
נור חבשי
נור חבשי
ההרוג, נור חבשי
"כשהגענו למקום ראינו אוטובוס על המדרכה מעוך בצידו השמאלי ורכב מסחרי מעוך בחלקו הקדמי. נהג הרכב נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך שצוותי הכיבוי מחלצים אותו מהרכב ולצערנו בסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו חובש בכיר במד"א קובי שושנה ופרמדיק מד"א אדיר טרנר. "מהאוטובוס יצאו כל הנוסעים בהכרה מלאה. ביצענו בדיקות רפואיות, שלושה סבלו מחבלות בגופם ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים".
באזור ירד הבוקר גשם, ובכבאות אמרו: "החורף הגיע ועמו הסכנות הרבות בדרכים. יש לנהוג במשנה זהירות, להוריד את מהירות הנסיעה בהתאם לתנאי הדרך ומזג האוויר וכמובן לבצע בדיקות תקינות לרכב לפניי החורף".
אתמול נהרגה ילדה בת 8 מפגיעת רכב בבית שמש. צוות מד"א פינה אותה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם נאלצו הרופאים לקבוע בהמשך את מותה. המשטרה מסרה כי בוחני תאונות הדרכים שלה פתחו בחקירה.