הסירו סטיקר אנטי-ישראלי - והותקפו: אמנון אוחנה, אזרח ישראלי בן 64, הותקף בברוז' שבבלגיה כשטייל בעיר עם בתו שירה בת ה-29. בתיעוד שפורסם מאירוע התקיפה נראים השניים מסירים סטיקר אנטי-ישראלי שהודבק ברכבת על קיר בתחנת רכבת, ובעקבות כך תומכים פרו-פלסטינים תקפו את האב בבעיטות ובאגרופים.
תיעוד התקיפה בבלגיה

1 צפייה בגלריה
תיעוד: פרו פלסטינים תוקפים את אמנון אוחנה ובתו שירה בתחנת הרכבת בברוז', בלגיה
תיעוד: פרו פלסטינים תוקפים את אמנון אוחנה ובתו שירה בתחנת הרכבת בברוז', בלגיה
דחפו, בעטו והכו באגרופים. מתוך תיעוד התקיפה
אוחנה פונה לבית חולים מקומי, שם אובחן עם לסת שבורה. לאחר מכן הגיש תלונה במשטרת ברוז', אך לדבריו במשטרה הבלגית לא מיהרו למצות עמם את הדין - על אף התיעוד.
בעקבות התקיפה הגישה שגרירות ישראל בבלגיה תלונה רשמית לראש העיר ברוז', "בציפייה כי החשוד בתקיפה ייעמר וימוצה עמו הדין". בנוסף, משרד החוץ מסר כי השגרירה עידית אבו-רוזנצוויג נמצאת בקשר עם האב ובתו.
יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין, גינה גם הוא את התקיפה וקרא למפקד תחנת המשטרה להגדיר את התקיפה כ"פשע שנאה אנטישמי וגזעני". לדבריו, "ההתנכלויות ליהודים ולישראלים בבלגיה מתגברות מידי יום ביומו וניכרת גם הסלמה באלימות. זה כבר לא רק אלימות מילולית או יריקות, אלא תקיפות פיזיות של ממש שעלולות להיגמר באסון.
"אל תחכו שירצחו אותנו כדי להבין שאתם חייבים לפעול ביתר נחישות נגד הפורעים. היום זה נגד יהודים ומחר ההמון המוסת יתקוף כל מי שנראה מערבי בעיניו. לא יכול להיות שמדינה מערבית המתיימרת להיות מדינת חוק כמו בלגיה, לא תפעל למעצר מיידי של התוקפים האנטישמים ותימנע מפעולת אכיפה מיידית למיצוי מלוא חומרת הדין".