תיעוד: יוצאים מהרכב עם רובים, יורים בקורבן שניסה להסתתר - ונמלטים

סכסוך מדמם: סלים חסארמה, תושב בענה בן 44, נורה הבוקר (שני) למוות בכפר שבגליל העליון הסמוך לכרמיאל. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה קבעו את מותו במקום. בן ה-44 הוא הנרצח ה-105 בחברה הערבית מתחילת השנה. מתיעוד שהגיע לידי ynet נראים שני גברים במרדף אחר חסארמה, שמצידו מנסה להיכנס לאחד הבתים בכפר. השניים יצאו מרכבם וירו לעבר הקורבן. צפו בתיעוד בתחילת הכתבה.

האלימות בחברה הערבית - כתבות נוספות

כוחות המשטרה הגיעו לזירת הירי ופתחו בחקירה. הרקע לאירוע - נקמת דם - במסגרת הסכסוך בין הצדדים נרצחו 14 בני אדם. השוטרים מבצעים סריקות אחר הרכב שממנו בוצע הירי.
4 צפייה בגלריה
תיעוד הרצח בדיר אל אסד
תיעוד הרצח בדיר אל אסד
החשודים יוצאים מרכבם לאחר המרדף
4 צפייה בגלריה
סלים חסארמה
סלים חסארמה
הנרצח, סלים חסארמה - וזירת הרצח בבענה אל-אסד
מאז שהמשטרה הקימה את יחידת סיף למיגור הפשיעה בחברה הערבית, יותר מ-30 בני אדם נרצחו ו-40 נפצעו בדרגות פציעה שונות.
רק בשבוע שעבר נרצח ג'האד חמוד בן ה-33 מירי בכפר דיר חנא שבצפון. גם אז אלמונים ביצעו ירי מרכב חולף ופצעו את חמוד באורח אנוש ושניים נוספים באורח קשה ובינוני . השלושה הובהלו לבית החולים פוריה בטבריה, אולם שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו של בן ה-33.
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח בגליל
זירת הרצח בגליל
סריקות אחר החשודים
4 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
"אנחנו מאבדים את המדינה". בנט על המאבק בפשיעה בחברה הערבית
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אתמול אישרה הממשלה את התיקון לחוק, שנועד להרחיב את סמכויות החיפוש המשטרתי. התיקון, שאותו הביא לאישור שר המשפטים גדעון סער יובא לאישור הכנסת וצפוי לעבור. בישיבה דנו השרים באפשרות לחיפוש ללא צו בית משפט, אלא כשיש חשד סביר להשמדת ראייה. זאת, כהוראת שעה, ועל רקע העובדה ש-80% ממקרי הרצח בחברה הערבית לא מפוענחים.
"יש לכם גיבוי מלא, אנחנו מאבדים את המדינה", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט במהלך דיון השרים על המאבק בפשיעה בחברה הערבית. שר הביטחון בני גנץ אמר כי הוא בעד המהלך, "אבל חשוב שזו רק הוראת שעה וצריך לוודא שאנחנו לא סוטים לנושאים אחרים".