השלג בחרמון, הבוקר
(צילום: אתר החרמון)

הגשם שיורד מאז הבוקר (יום ג') בצפון גרם להצפות בנשר ובמוקדים נוספים. לוחמי האש חילצו חמישה בני אדם - שניים מחנות נוחות של דלק ברחוב בר יהודה ושלושה חולצו ממכונית באותה התחנה, בהם אישה הרה. אין נפגעים.
אם צילמתם סרטונים או תמונות (לרוחב) - תוכלו לשלוח למייל האדום
4 צפייה בגלריה
הצפה בנשר
הצפה בנשר
הצפה בנשר
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)
4 צפייה בגלריה
נשר
נשר
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
4 צפייה בגלריה
עץ קרס בראשון לציון
עץ קרס בראשון לציון
קריסת עץ על מכונית בראשון לציון
(צילום: גל גואטה)
מדובר באזור שמוצף כמעט מדי שנה בעיר, אולם בשנים האחרונות המצב הוחמר בגלל העבודות להקמת המטרונית בין הצ'ק פוסט לצומת יגור. מפקד האירוע בנשר, רס"ר מומי חימי, אמר כי לוחמי האש נשארים במקום למקרה ויהיה צורך בחילוצים נוספים.
מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת זבולון סגרו לתנועה את דרך בר יהודה בנשר מהצ'ק פוסט ועד לדרך משה עקב הצפות, על מנת לשמור על ביטחון משתמשי הדרך. "ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים הפרוסים בשטח למען ביטחון משתמשי הדרך ולתכנן את מסלול התנועה בהתאם לעדכונים שאנו מעבירים".
4 צפייה בגלריה
הצפה בנשר
הצפה בנשר
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)
בהמשך היום הגשמים צפויים להימשך ולהתפשט בהמשך למרכז. במקביל נמסר כי שלג כבד, ללא רוח, יורד מאז שעות הבוקר באתר החרמון. באתר מדווחים כי עד כה הצטברו במפלס התחתון כ-20 ס"מ, ובמפלס העליון כ-40 ס"מ. הטמפ' במפלס התחתון 1-.
בשעות הבוקר דווח גם על הצפה בכביש הצפון הישן, 899, בין קיבוץ סאסא למתת. המים כיסו את הכביש והמשטרה סגרה אותו והפנתה את הנהגים לדרכים חלופיות. מוקדם יותר נמסר מרשות הניקוז ונחלים גליל מערבי, כי גם היום ומחר קיים חשש להצפות באזור. בהתרעה נאמר כי קיים חשש להצפות במספר מוקדים בשטחי הרשות, בנחלים געתון חילזון ובית העמק, בעיר נהריה, וביישובים כפר יאסיף, אבו סנאן, ג׳וליס, סגור, נח'ף, מג'ד אל כרום, מפעל שצ"פ שליד שבי ציון, בית הספר גוונים בסמוך לנחל נעמן, ובהרחבה בבצת.
כמו כן, קיים חשש להצפות בנקודות חציית הנחלים את הכבישים 4 ו-70 ובמספר כבישים פנימיים: בשזור, בכביש הגישה לשכניה, למג'ד אל כרום ובכביש הגישה לכאבול.