דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי סרן (במיל') ליאור סיון, בן 32 מבית שמש, קצין לוחם בגדוד 363 בחטיבת "הראל" (10), נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. הלווייתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בבית שמש.
בצהריים, דובר צה"ל התיר לפרסם כי רס"ר (במיל') אוריאל כהן (33) מצור הדסה, מפקד נמר ביחידת הסיוע המנהלתי של חטיבת גבעתי, נפל בקרב בחאן יונס שבדרום הרצועה.
3 צפייה בגלריה
לפני שנתיים: ליאור סיון יחד עם אשתו ליאב ובנם
לפני שנתיים: ליאור סיון יחד עם אשתו ליאב ובנם
לפני שנתיים: ליאור סיון עם אשתו ליאב ובנם
(צילום: יהודה לוי)
3 צפייה בגלריה
אוריאל כהן ז"ל
אוריאל כהן ז"ל
רס"ר במיל' אוריאל כהן ז"ל
חנוך דאום, קרוב משפחתו של סיון, ספד לו: "התבשרנו כי ליאור, קצין בחטיבת הראל, שנשוי לליאב המתוקה (שגם צריכה ללדת בקרוב) נפל בעזה. עלם חמודות היה. ליאב היא בתה הבכורה של בת דודתי אורלי. הכרתי את ליאור דרכה. זוג מקסים ומיוחד, מצפים לילד נוסף, עמדו לעבור לבית חדש בקרוב ורקמו חלומות רבים. אני שולח תנחומים לליאב האהובה ולמשפחת סיון מבית שמש. כִּי עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ בָּא בְּאַרְמְנוֹתֵינוּ לְהַכְרִית".
גם ראש עריית בית שמש עליזה בלוך ספדה לו: "העיר בית שמש עוטפת ומחבקת את משפחת סיון ומשפחת צ'אס עם היוודע נפילתו של גיבור ישראל סרן (במיל') ליאור סיון, קצין לוחם בגדוד 363 בחטיבת הראל שנפל בקרב בדרום הרצועה. ליאור וסיון עברו לאחרונה להתגורר בשכונת "נווה שמיר". ההורים, משפחת צ'אס - אורלי שלנו שעובדת כפסיכולוגית בשפ"ח, ליאב היקרה! אין מילים לאתר את הכאב העצום. כולנו מצדיעים וכואבים".
אוריאל צור הותיר אחריו את אשתו חנה ושתי בנות, שיר וליה. במועצה המקומית צור הדסה כתבו: "בצער רב, קהילת צור הדסה מרכינה ראש ומבכה את נפילתו של אוריאל כהן ז"ל, תושב הישוב, בעל לחנה ואבא לשיר ולליה, שנפל הלילה בקרבות ברצועת עזה. מחבקים את המשפחה ושולחים תנחומים".
חברו שרון ספד לו: "לא להאמין, פשוט לא נתפס. אוריאל היקר נוח על משכבך בשלום איש מדהים וטוב היה".
3 צפייה בגלריה
לפני שנתיים: ליאור סיון יחד עם אשתו ליאב ובנם
לפני שנתיים: ליאור סיון יחד עם אשתו ליאב ובנם
(צילום: יהודה לוי)
עוד הותר לפרסום כי לוחם מגדוד רותם בחטיבת גבעתי נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.
מ-7 באוקטובר נהרגו 466 חיילי צה"ל, 133 מהם בתמרון הקרקעי ברצועת עזה. לפי שעה מאושפזים בבתי החולים 48 חיילים במצב קשה, 225 במצב בינוני ועוד 130 במצב קל. מפרוץ המלחמה נפצעו 1,860 חיילים, 296 מהם באורח קשה.
פורסם לראשונה: 07:11, 20.12.23