"בעטו בו בעוצמה עד אשר נעל הנאשם עפה מרגלו". תיעוד התקיפה באור עקיבא

נדב (26) וזיו (22) אסולין, אחים מאור עקיבא, תקפו את שכנם עקב ויכוח על חניה בבניין. כך נכתב באישום שהוגש נגדם בתחילת השבוע על ידי יחידת התביעות המשטרתית ומייחס להם עבירות של תקיפה וחבלה ממשית ואיומים. אביהם אילן (58) חשוד שהשתתף בתקיפה גם כן. האחים נמצאים כעת במעצר ואביהם שוחרר בתנאים מגבילים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה באור עקיבא
תיעוד התקיפה באור עקיבא
השלושה תקפו את המתלונן באגרופים ובעיטות וריססו על פניו גז פלפל, נכתב באישום
בתחילת החודש הוגשה במשטרת חדרה תלונה על התקיפה, ובעקבותיה נפתחה חקירה ונעצרו האחים. בסיום החקירה הוגש כתב האישום לפיו האדם שהותקף התגורר בבניין והיה בהליך רכישת חניה צמודה מהחברה שבנתה את הבניין. עד לסיום הרכישה ורישום הבעלות הוא קיבל מהחברה חזקה על אותה חניה.
בכתב האישום נכתב כי אשתו של המותקף הבחינה שרכב חונה בחניה שלהם וביקשה מבעל הרכב להזיזו בקבוצה של הבניין. בתגובה לכך, האח נדב אסולין ביקש שתוכיח שהחניה בבעלותה והיא הפנתה אותו לחברה. הוא הודיע לה שלא יזיז את רכבו והיא כתבה לו שאם כך היא חנתה וחסמה את רכבו. אביו של נדב, אילן, התקשר אליה ואיים עליה שתזיז את רכבה אחרת הוא "ישבור" לה אותו. המתלונן הצטרף לשיחה וביקש מאילן לרדת לחניה כדי לשוחח.
כמה דקות לאחר שיחת הטלפון ירדו האחים עם אביהם וניגשו למתלונן שחיכה להם. לפי האישום, נדב, שהגיע לחניה עם גז פלפל, ריסס אותו על פניו של המתלונן, ומיד החלו השלושה לתקוף אותו באגרופים ובעיטות בכל חלקי גופו ובראשו. עוד נכתב כי הבעיטות היו "בעוצמה כזו עד אשר נעלו של נדב הועפה מרגלו מעוצמת הבעיטה".
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה באור עקיבא
תיעוד התקיפה באור עקיבא
שני אחים מואשמים בתקיפה באכזריות בשל ויכוח על חניה, אביהם חשוד גם כן
עוד צוין בכתב האישום כי במהלך התקיפה שכנה נוספת בבניין הגיעה וצעקה לעברם שיפסיקו. בתגובה לכך, האחים קיללו אותה "שרמוטה יא בת זונה, מה את מתערבת", ואביהם צעק לעברה "אל תתערבי, אני אזיין אותך ואת אמא שלך". באישום נכתב: "לבסוף התעייפו הנאשמים ואביהם והרפו מהמתלונן".
כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן חבלות בכל חלקי גופו והוא נזקק לטיפול רפואי. האחים הודו בחקירה כי פגשו את המתלונן אך טענו כי הוא זה שתקף ראשון את אביהם ונגח בפניו. ולכן לדבריהם, נאצלו להגן על אביהם. האחים חזרו על טענתם גם לאחר שהוצג בפניהם תיעוד וידאו שהו הם נראים תוקפים את המתלונן.
בבקשה למעצרם עד תום ההליכים נטען נגד האחים כי "העוצמה, האלימות משולחת הרסן ואחוזת הטירוף, כל אלה מעידים כאלף עדים על מסוכנות הנאשמים". סנגורם אבי קורונל ביקש לשחררם וטען כי המתלונן תקף את האב והאחים פעלו להפריד ביניהם.