1 צפייה בגלריה
תומר מור
תומר מור
"הפך להיות גורם מרכזי בחייהם של חלק מהילדים והנערים". מור
הפרקליטות הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד תומר מור (37), מאמן כדורגל תושב העיר, בגין ביצוע עבירות מין בשלושה נערים שאימן במשך תקופה ארוכה. בנוסף, הוא נאשם גם בהחזקת חומרים פדופיליים של קטינים.
על פי כתב האישום, מור אימן נוער בסיכון בכדורגל ובענפי ספורט נוספים, מיוזמתו וללא תמורה. במסגרת תפקידו הוא נהג להגיע לגני שעשועים ומגרשי ספורט בירושלים, שם פגש בילדים ונערים שהיו באותה העת במשברים משפחתיים ואישיים שונים. "הנאשם התחבב על הילדים והנערים, הציע להם ולעיתים גם למשפחתם עזרה, והפך להיות גורם מרכזי ומוביל בחייהם של חלק מהילדים והנערים, לרבות הזמנתם לשהות עימו לילות רבים בדירתו", נכתב באישום.
עוד נכתב כי "לאחר שיצר קשרים משמעותיים עם הילדים והנערים, ביצע בהם מעשים מיניים רבים". באחד המקרים, יצר מור קשר עם ילד בן שש שראה בו דמות אב. הילד ישן בדירתו של מור כמה פעמים בשבוע, "אז ביצע בו הנאשם מעשים מיניים והורה לו שלא לספר על כך לאיש". מעשיו של הנאשם בקטין נמשכו שנים, בתדירות משתנה, עד שהגיע לגיל 16.
כמו כן, ביצע מור עבירות מין בעוד שני קטינים שהיו עימו בקשר. בנוסף, במהלך השנים 2022-2020 החזיק הנאשם בטלפון הנייד שלו עשרות תמונות ועשרות סרטוני פדופיליה של קטינים.
כתב האישום מייחס למור ביצוע מאות עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס, מעשה סדום בנסיבות אינוס, גרם מעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשה סדום, גרם מעשה סדום וכן עבירות של החזקת פרסום תועבה. בנוסף לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להורות על מעצרו של מור עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
תגובת עו"ד חן הולנדר המייצג את הנאשם במינוי מטעם הסנגוריה הציבורית: "ניסיון העבר מלמד שתיקים מהסוג הזה שמתחילים בקול תרועה רמה, לעיתים מסתיימים בקול ענות חלושה. למשטרת ישראל ידוע על התלונה כבר משנת 2020 ועולה שאלה מדוע החליטו לעצור את מרשי רק בימים אלה ולהגיש נגדו כתב אישום בחלוף כשנתיים. אנו נקבל את חומרי החקירה בקרוב ונוכל להתייחס לאישומים באופן קונקרטי תוך תקווה ששמו של מרשי ינוקה מכל חשד".