אישה בשנות ה-30 לחייה נרצחה הערב (יום ג') בדקירות ברחובות. האישה, תושבת תל אביב, נמצאה ללא רוח חיים במושב האחורי של מכוניתה. המשטרה מעריכה שהרקע לרצח פלילי, והמניע נחקר.
המשטרה פתחה בסריקות ועצרה בסמוך לזירה את בן זוגה של הנרצחת, גבר בשנות ה-30 לחייו שמתגורר ברחובות וחשוד במעשה. אביו של החשוד דיווח על הרצח שביצע בנו, ועדי ראייה התקשרו גם כן למשטרה. חוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ממצאים בזירה ברחובות.
זירת הרצח ברחובות
(צילום: ירון ברנר, מאיר תורג'מן )

2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחובות בה נדקרה אישה
זירת הרצח ברחובות בה נדקרה אישה
זירת הרצח ברחובות
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחובות בה נדקרה אישה
זירת הרצח ברחובות בה נדקרה אישה
המעצר
(צילום: יריב כץ)
במד"א דיווחו כי בשעה 21:22 התקבלה במוקד 101 של הארגון קריאה על אישה מחוסרת הכרה ברחוב לוי אשכול. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו כאמור כי האישה ללא רוח חיים, וקבעו את מותה בזירה.
לפני כשבועיים נרצחה סעידה דבאח, צעירה בשנות ה-20 לחייה: גופתה נמצאה אז במכונית שעלתה באש באזור קלקיליה, ועדי ראייה סיפרו כי היא "הייתה קשורה בתוך הרכב ונשרפה למוות". הרקע למעשה פלילי והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.
לפני כשבוע התרחש רצח נוסף, בחיפה: גבר בן 67 נדקר למוות על ידי בנו בן ה-40, שהתאבד אחר כך וקפץ מחלון הקומה השמינית. חקירה שערכה המשטרה העלתה כי הרצח התרחש על רקע סכסוך משפחתי. לא היו תלונות קודמות על אלימות, ובני המשפחה לא היו מוכרים למשטרה.