חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד סיפקה כמה אמירות שנויות במחלוקת מאז ניצחון מחנה נתניהו בבחירות, ובין היתר הספיקה לקרוא לפיטורי פרקליטים שליוו את חקירות נתניהו, להעברת פסקת התגברות ולביטול עבירת המרמה והפרת האמונים שבה נאשם ראש המפלגה שלה. בריאיון אחר הצהריים ל-ynet radio סיפרה גוטליב מדוע לא הופיעה כלל בקמפיין הליכוד, שדאג "להעלים" גם חברים נוספים - כמו דודי אמסלם ומירי רגב.
"יש חץ שמוביל את הקמפיין, זה שונה מפריימריז או מלהיות חברת כנסת", אמרה גוטליב. "לקמפיין יש מנהלים, אג'נדה ורעיון, הוא בנוי. אני לא מסכימה עם האמירה ש'לא נתנו לי להופיע'. היו כמה חברי כנסת שהעבירו את מסרי הליכוד ועשו עבודה מעולה, וניצחנו בגדול. תהיה פה ממשלת ימין מצוינת".
כשנשאלה אם לא היה מגיע לבוחרים לשמוע על דעותיה לפני הבחירות, השיבה גוטליב כי הבוחרים של הליכוד הכירו אותה: "המשנה שלי סדורה, לא הבאתי אותה משום מקום. הקמפיין התמקד בנושאים מסוימים, מתוך מחשבה עמוקה מאוד של מנהליו. כשאתה חלק מקמפיין בבחירות ארציות, אתה מקבל את הדרך וההוויה של האנשים".
אבל למה זה לא כולל אותך? "זה לא לא כלל אותי, אני פשוט פחות טובה. בעיניי, אם תשאל אותי, אני חשבתי שאני אהיה פחות טובה במסרים מדויקים, כי אני הרבה יותר רוחבית בדבר הזה".
אבל המסרים שלך עכשיו סופר מדויקים. "ולכן אני חושבת שטוב עשיתי לטובת הליכוד שלא שמתי את עצמי בקדמת השיח, כי לא אני חשובה. מה שחשוב היה ניצחון הליכוד".
את חושבת שעכשיו את פוגעת בליכוד כשאת מדברת? "ממש לא. אני חושבת שאני מחזקת את הליכוד מאוד. אני גם כוח אלקטורלי מאוד רציני".
אם את כוח אלקטורלי אז כן היה ראוי שתדברי בקמפיין. "עוד פעם, זה לא עניין של ראוי. אתה מסתכל על זה מעין לא מקצועית".