הפרקליטות הגישה בצהריים (רביעי) כתב אישום נגד תומר גיא (28), תושב חולון, בגין עבירות רבות של הטרדה מינית של השרה מאי גולן. בכתב האישום תואר בין השאר כי הוא פנה אליה באמצעות הפייסבוק ושלח לה הודעות בעלות תוכן שבו התייחסויות מבזות ומשפילות ביחס למיניותה.
1 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
השרה מאי גולן
(צילום: רפי קוץ)
הפעם הראשונה שבה פנה גיא לגולן בפייסבוק הייתה לפני כשנה - ב-5 ביולי 2023. "משתין עלייך בקשת, שנייה של שקט לא תהיה לך. לא מרחם עלייך. איזו אישה מטומטמת את. כל מילת בלע שיוצאת לך מהפה רק מדליקה עוד בן אדם ועוד בן אדם ששונאים אותך ורוצים רק להוקיע אותך, אז תחכי יום, יומיים, שלושה, שנה, כמה זמן שזה ייקח עד שתמצאי את עצמך לא רלוונטית, בלי אף אחד, עם משפחה ששונאת אותך ומדינה שתגרש אותך, חתיכת זונה קטנה", כתב בין היתר, לפי המתואר בכתב האישום.
למחרת כתב לה שוב קללות, דוגמת "***** של ערבים", "זונה קטנה" ודברים נוספים. בהמשך, כך תואר, גיא כתב לגולן גם: "יא מושתנת, אל תדאגי, נגיע לכולכם. המלחמה רק התחילה. משתין עלייך בקשת, טפי עלייך יא ***** של ערבים".
"במעשיו המתוארים לעיל, הטריד הנאשם מינית את המתלוננת בכך שהפנה כלפיה התייחסויות מבזות או משפילות ביחס למינה או למיניותה", נכתב בכתב האישום.
השרה גולן מסרה בתגובה: "כתב האישום שהוגש היום הוא רק קצה הקרחון במסכת הטרדות, גידופים, הטרדות, נאצות ואיומים בלתי פוסקים שאני סופגת ללא הרף ברשתות החברתיות ואף באופן פיזי, במהלך השנים האחרונות. אם הייתי צריכה להתלונן על כל מי שמאיים עלי ומטריד אותי - הייתי כל היום בתחנת המשטרה. עשרות תלונות מוגשות ועדיין תתי האדם האלו ממשיכים בשלהם".
לדבריה, "אני קוראת למערכת המשפט לפעול ביד קשה ובלתי מתפשרת נגד אותם אנשים ולא פחות חשוב - הגיע הזמן שמנהיגי מחנה השמאל יוקיעו מקרבם את המפלצות האלו ויגנו את פעילותם הנאלחת. עוד מעניין מאוד היכן אותן לוחמות זכויות הנשים למיניהן - כשהשרה לשוויון חברתי וקידום מעמד מותקפת ומוטרדת על בסיס יומי. זה לא מעניין כנראה. אצלן - דמי מותר ומופקר! אף אחד לא ירתיע אותי, אף אחד לא יאיים עליי - אני אמשיך עם האמת שלי תמיד".