עוד ניצב ותיק פורש משורות המשטרה: ראש אגף התנועה יהודה בן עטר הודיע למפכ"ל דני לוי כי הוא עוזב את תפקידו ופורש משירות. מדובר בניצב השביעי תוך חודשיים שפורש מהמשטרה.
1 צפייה בגלריה
יהודה בן עטר בדיון הראשון על בחינת תופעת האלימות בכבישים ודרכי הטיפול האפשריות
יהודה בן עטר בדיון הראשון על בחינת תופעת האלימות בכבישים ודרכי הטיפול האפשריות
יהודה בן עטר. 42 שנות שירות במשטרה
(צילום: דוברות המשטרה)
מקורבים לבן עטר אומרים כי הוא אמנם קיבל הצעה לצאת ללימודים ורק אחר כך לפרוש, אך הוא החליט לוותר ולעזוב מיידית. אם היה מקבל את ההצעה הוא למעשה היה נשאר חלק מהמשטרה, מבחינת השכר והתנאים, אך ההערכות הן שהוא מאס בהתנהלות של התקופה האחרונה ובחר לפרוש.
מהמשטרה נמסר כי "המפכ"ל כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל".
ניצב בן עטר (60) נשוי ואב לשלושה, תושב רחובות, משרת בגופי הביטחון מזה כ-42 שנים. הוא התגייס למשטרת ישראל בשנת 82' שימש כמדריך לוט"ר ומילא מגוון רחב של תפקידי פיקוד בכירים ובהם ק' אג"מ מרחב איילון, ראש הזרוע המבצעית במתפ"א, מפקד יחידת אתגר, מפקד מרחב השפלה, ראש מנהלת הרק"ל בגוש דן ובשנתיים וחצי האחרונות ראש אגף התנועה.
בתחילת השבוע הודיע מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי על כוונתו לפרוש ובכך הצטרף לראש חטיבת המודיעין, תת-ניצב דרור אסרף ולמפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה. עוד לפני כן שורת ניצבים כבר הודיעו על פרישתם, ובהם ראש אגף החקירות ניצב יגאל בר-שלום שהודיע על כך כמעט מיד אחרי כניסתו לתפקיד של דני לוי - וראש אגף המבצעים סיגל בר-צבי, ראש אגף משאבי אנוש ניצב בועז גולדברג ומפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, שהודיעו על כך במהלך חודש יולי.