1 צפייה בגלריה
מתוך פייסבוק
מתוך פייסבוק
עומר שפרינגר
(עומר שפרינגר)
עומר שפרינגר (29), תושב תל אביב ומלהק תוכניות ריאליטי, הוא הגבר שלפי החשד פנה לנשים שונות בדרכי "תחבולה", וביקש מהן שישלחו תמונות אינטימיות שאותן הפיץ. בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהריים (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של שפרינגר, שמכחיש את המיוחס לו.
ארבע נשים הגיעו בחודשים האחרונים לתחנת המשטרה לב תל אביב כדי להגיש תלונה נגד שפרינגר. כולן תיארו שיטת פעולה דומה של החשוד. הן סיפרו כי שפרינגר הגיע אליהן וסיפר כי יש ציירת שמחפשת מודל לציורי עירום ושמדובר בתגמול כספי נאה. לטענת המתלוננות, החשוד שנעצר אתמול ביקש מהן לשלוח לו תמונות שלהן כדי להציע אותן לציירת. בהמשך גילו הנשים כי החשוד שיקר להן ושהפרויקט כלל לא קיים.
המשטרה ערכה כבר עימות בין שפרינגר לאחת המתלוננות. נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט: "בחודשים האחרונים הוא יצר קשר עם נשים, הציג מצג שווא, והוציא מהן תמונות עירום שלהן, הפיץ את אותן תמונות ואף עשה בהן שימוש לסיפוקו האישי".
השופטת כריסטינה חילו-אסעד ציינה בהחלטתה להשאיר את שפרינגר מאחורי סורג ובריח כי "החשד להפצת תמונות אינו בעוצמה גבוהה, אך קיים חשד סביר לביצוע עבירות שפוגעות בצנעת הפרט".
עו"ד סתיו הלפרין, המייצג את שפרינגר, ביקש לאסור את פרסום שמו של מרשו, אך השופטת דחתה את הבקשה. עו"ד הלפרין אמר בדיון: "מדובר בחשוד ללא עבר פלילי, נורמטיבי, ששירת ביחידה קרבית".
לדברי פרקליטי החשוד, עורכי הדין סתיו הלפרין וברוך גדע, "החקירה נמצאת עדיין בראשית דרכה, משכך בית המשפט בחר להאריך את המעצר, מה גם שהמשטרה ביקשה שבעה ימים ובית המשפט נעתר חלקית לבקשה. אנחנו בטוחים שלאחר שיתבצע עימות בין החשוד לבין המתלוננות טענותיו יתבררו כנכונות ואנחנו מאמינים בצדקתו".
במשטרה סבורים כי יש נשים נוספות שנפגעו משפרינגר וכי צפויות להתקבל עוד תלונות בימים הקרובים.