זירת התאונה בכביש 6, אמש
( צילום: בראל אפרים)

שלושה בני אדם נהרגו בתאונה קטלנית, רק כי נסעו בנתיב אליו עבר נהג שאיבד שליטה בכביש 6. כך עולה מהחקירה הראשונית של התאונה בין מחלף קריית גת למחלף מאחז. לפי החשד, נהג רכב נסע בכביש 6 מכיוון דרום לצפון, איבד שליטה על רכבו ועבר לנתיב הנגדי - מצפון לדרום. אז התרחש האסון: הוא התנגש חזיתית בכמה רכבים, בהם שני הרכבים שבהם נסעו ההרוגים - שני קרובי משפחה שרכבם עלה באש ככל הנראה כתוצאה מהתלקחות דלק וגבר נוסף מנתיבות - אברהם טדגי בן 60. הנהג הפוגע נפצע קל בלבד, מאושפז בבית החולים וייחקר בהמשך.
מהחקירה עולה כי כתוצאה מההתנגשות - קרובי המשפחה מכסייפה שבנגב, ג'יהאד ופארס נסאסרה, שנסעו מאחורי טדגי איבדו גם הם שליטה על רכבם, שעף לשולי הכביש. צוותי מד"א פינו בנוסף שני פצועים בינוני ושני פצועים קל - בהם הנהג החשוד - לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
4 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביש 6
זירת תאונת הדרכים בכביש 6
זירת תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6
(צילום: כבאות מחוז דרום)
(צילום: אבי חי)

4 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביש 6
זירת תאונת הדרכים בכביש 6
(צילום: בראל אפרים)
4 צפייה בגלריה
ג'יהאד נסאסרה
ג'יהאד נסאסרה
אחד משלושת ההרוגים. ג'יהאד נסאסרה
במשפחתו של אברהם שנהרג בתאונת הדרכים אמרו כי "הוא היה איש מיוחד. בן אדם עם לב גדול ורגיש". לדבריהם, "הוא היה עושה חסדים בשקט. ידע תמיד להכניס הומור משובח בכל מצב ולשמח את כולם. לימד את כולנו מהו מוסר עבודה והתמדה".
בעקבות התאונה, כביש 6 נחסם באזור התאונה לכיוון דרום במשך שעות. הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א אמש בשעה 21:21 במרחב לכיש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בנפגעים. הם נעזרו בצוותי כיבוי שחילצו את הנפגעים מכלי הרכב.
4 צפייה בגלריה
אברהם טדגי
אברהם טדגי
אברהם טדגי, ההרוג מנתיבות
חובש רפואת חירום במד"א שעיה כץ, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "מדובר בזירה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו שלושה רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר נלכד באחד מהרכבים מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו.
"ברכב השני נפצעו שני גברים באורח בינוני וברכב השלישי שני הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחייה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".