1 צפייה בגלריה
 בני שלמה וזירת החיסול, בחודש שעבר
 בני שלמה וזירת החיסול, בחודש שעבר
בני שלמה וזירת החיסול, בחודש שעבר
(צילום: מוטי קמחי )
יממה לאחר מעצרו בדרום אפריקה של מי שכונה "יד ימינו של יצחק אברג'יל", נעצר בנתב"ג יד ימינו של ראש ארגון פשע אחר, שכבר אינו בין החיים: היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מרחב לכיש עצרה ביום שישי בנתב"ג את העבריין אייל נגר מאשדוד, שנחשב כיורשו של בני שלמה, שחוסל בתחילת החודש שעבר. הוא נעצר בחשד לקשירת קשר עם אחרים לפגיעה באחרים.
למרות זאת, בדיון שנערך אמש (מוצאי שבת) בבית משפט השלום באשקלון הוחלט על שחרורו של נגר, שנעצר עם שובו לישראל. השופטת סבין כהן הסבירה בהחלטתה כי מידע מודיעיני בלבד אינו מספיק להארכת מעצר.
בדיון דרשה המשטרה להרחיק את נגר מאזור הדרום - מגדרה ועד אילת. בית המשפט לא נענה לבקשה והורה על שחרורו של נגר ללא תנאים, אבל על החלטה זו הוגשה בקשה לעיכוב ביצוע. נגר מיוצג על ידי עו"ד נס בן נתן.
תיעוד חיסול בני שלמה
(מהרשתות החברתיות)

במקביל למעצרו של נגר, נעצר גבר נוסף מארגון הפשע של ג'רושי, בחשד שתכנן לפגוע בנגר. למעשה, החשד הוא שהם ניסו לפגוע זה בזה, במסגרת המלחמות בין ארגוני הפשיעה.
עו"ד נס בן נתןעו"ד נס בן נתןצילום: אלבום פרטי
גורם במשטרה אמר כי "עיקר פעילותו של מרחב לכיש מתמקדת במאבק המתמשך בין ארגוני הפשיעה, במציאות דינמית ומשתנה של מאזן הכוחות היריבים, כשהמאמץ המרכזי הוא סיכול ניסיונות חיסול ופגיעה בחיי אדם, ובעיקר בחייהם של חפים מפשע".
ביום חמישי, כאמור, נעצר בפשיטה ביוהנסבורג יד ימינו של אברג'ל, העבריין יניב בן סימון. כוחות מיוחדים של משטרת דרום אפריקה עצרו אותו, לצד שבעה ישראלים נוספים, בפשיטה בשעת בוקר מוקדמת במתחם מאובטח, שבע שנים לאחר שנמלט מהארץ.
פורסם לראשונה: 23:20, 19.11.22