גבר בן 34, מוחמד אחמד מוסא, נורה למוות אמש (רביעי) בדיר אל-אסד שבגליל. מוסא נפצע תחילה אנושות, צוות של "חיאן" טיפל בו ופינה אותו לבית החולים לגליל בנהריה, אך כעבור זמן קצר הוא מת מפצעיו. הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים. מוסא הוא הנרצח ה-63 בחברה הערבית מתחילת השנה. לשם השוואה, בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו בחברה הערבית 65 בני אדם בכמעט שבעה חודשים.
המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת הרצח, ומסרה כי "שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום אוספים ממצאים, מבצעים סריקות נרחבות ופעולות חקירה לאיתור החשודים בירי".
1 צפייה בגלריה
מוחמד אחמד מוסא אלסבאחי
מוחמד אחמד מוסא אלסבאחי
מוחמד אחמד מוסא אלסבאחי
שלשום נורתה למוות בלוד רבאב אבו סיאם, מורה בת 30 מלוד, לעיני בנותיה, ילדות בנות 3, 5 ו-8, ברחוב בן יהודה בעיר. עד כה לא נעצרו חשודים. במשטרה מתמודדים מאז אמש עם שאלות כיצד לא מנעו את הרצח של מי שהייתה מאוימת במשך תקופה על-ידי הגרוש שלה. משפחתה של אבו סיאם סיפרה כי ביום שישי הגיע קצין משטרה לבית והסביר לרבאב כי יש סכנה ממשית לחייה.
באגף הרווחה בעיר טיפלו במקרה של רבאב כבר מנובמבר אשתקד, בעקבות התלונות שהגישה למשטרה. הודה אבו סיאם, אחותה של רבאב, התעקשה כי כל סובביה יודעים מי רצח אותה - אך הוא עדיין לא נתפס.
מוקדם יותר שלשום נרצח ג'וזף רוחאנא מעוספיה, כשאלמונים פתחו לעברו באש בזמן שישב ברכבו סמוך למסגד ביישוב. מותו נקבע בדרך לבית החולים. במשטרה אמרו כי רוחאנא לא היה מוכר לה, וכי מתבצעות סריקות אחר היורים. במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) נפצעו שתי נשים מירי לעבר רכב הסעות ברהט. השתיים, בנות 48 ו-50, פונו לטיפול בבית החולים, והמשטרה פתחה בחקירה.
פורסם לראשונה: 22:01, 27.07.22