3 צפייה בגלריה
עלי נאטור
עלי נאטור
עלי נאטור. ניצל מניסיון חיסול בקלנסווה
אלמונים רעולי פנים ירו אתמול (שבת) לעבר עלי נאטור, מתרגם לשפת הסימנים מקלנסווה שבשרון. נאטור, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח בינוני והועבר לבית החולים מאיר בכפר סבא. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.
זו לא הפעם הראשונה שבה אחד מבני משפחת נאטור ניצל מניסיון חיסול. לפני כשנה אחיו של עלי, יוסף, ניצל מניסיון שכזה ונפצע באורח קשה עד אנוש. בנוסף, באותה שנה אלמונים פרצו לבית עסק למכירת מכשירים סלולריים שנמצא בבעלות אח נוסף של עלי וירו לעברו, אך הוא הוא לא נפגע.
3 צפייה בגלריה
חוריה נאטור
חוריה נאטור
"הפושעים שמנסים לפגוע בנו פחדנים, המשטרה לא עושה כלום". חוריה נאטור
"בני עלי נורה על ידי חולי נפש, יש אלוהים והוא ינקום", אמרה חוריה נאטור, אמו של עלי. "לפני שנה הם ירו בבני יוסף ופצעו אותו קשה מאוד, הוא שהה בטיפול נמרץ במשך חמישה חודשים. הפושעים הללו ממשיכים לפגוע בנו ללא דין וחשבון או שליטה. כולם יודעים שהבנים שלי הם מהצעירים הטובים ביותר, ואין להם עבר פלילי. הם מתפרנסים בכבוד ונמצאים ביחסים טובים עם אחרים. הם אוהבים לעשות מעשים טובים".
על הירי אתמול לעבר בנה היא אמרה: "הרבה זמן לא יצאתי מהבית בגלל מצבי הבריאותי. אתמול הלכנו לחנות הטלפונים, ואז התקשרנו לבני עלי שיחזיר אותנו הביתה. כשהגענו לכניסת הבית שמענו ירי, וחשבנו שזה ירי של חתונה. פתאום ראיתי את בני עלי נפגע והבנתי שהוא היה המטרה. היו לפחות שלושה רעולי פנים שהשתתפו בירי".
3 צפייה בגלריה
מוחמד חטיב
מוחמד חטיב
נורה למוות שלשום. מוחמד חטיב
"האנשים האלה חסרי דת וערכים, גם כשהם ירו בבני יוסף - הם באו מאחור", המשיכה האם. "אם הם היו גברים אז הם היו באים אליו פנים מול פנים, אבל הם פחדנים. אנו מתפללים לאלוהים שיעניש אותם. אני בטוחה שהאנשים שירו שומעים אותי ויודעים שהם ביצעו פשע נורא. אני לא מבינה מה הם רוצים מאיתנו. לצערי המשטרה לא עושה כלום אלא משאירה את היורים שרוצים לחסל אותנו בחוץ, או שמשחררים אותם לחופשי".
שלשום נורה למוות מוחמד חטיב, תושב דיר חנא בן 24, ביישוב מגוריו שבגליל התחתון. לפי החשד, לעברו של חטיב נורו 16 כדורים. הוא פונה לבית חולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו של חטיב, שהפך לאב לפני שלושה שבועות.
ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ובהתאם, מיד עם קבלת הדיווח אודות המקרה פתחה המשטרה בחקירה. בניגוד לנטען, במסגרת חקירות המקרים שצוינו, בוצעו ומבוצעות פעולות חקירה רבות ומורכבות, בהן כזו שהביאה לאיתור מטען חבלה בעיר והשמדתו. נמשיך לחקור ביסודיות, ותוך השקעת כלל המאמצים והמשאבים הנדרשים במטרה להגיע לחקר האמת, ולמצות את הדין עם המעורבים".