תיירת מרוסיה כבת 60 נהרגה הלילה (בין ראשון לשני) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 412 סמוך לבית דגן, לכיוון חמד. המשטרה פתחה בחקירת התאונה, והודיעה כי עצרה שב"ח מרמאללה החשוד בגרימת התאונה לאחר שככל הנראה גנב רכב מרחובות. הוא פונה לבית החולים שיבא שבתל השומר עם חבלה רב מערכתית, כשהוא במצב בינוני עד קשה.
1 צפייה בגלריה
אישה נהרגה בתאונת דרכים סמוך לבית דגן
אישה נהרגה בתאונת דרכים סמוך לבית דגן
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעה 03:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונה בין שני כלי רכב שאחד מהם התהפך. גל סלהוב, חובש מיחידת האופנועים של מד"א, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים כשאחד מהם הפוך על הגג. ברכב ההפוך נלכדה אישה בשנות השישים, היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי תוך חילוצה מהרכב וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".
לדבריו, "מהרכב השני חולץ גבר כבן 30 בהכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".
בשבוע האחרון נהרגו ארבעה בני אדם בתאונות, בהם שני ילדים. לפני שלושה ימים נקבע מותה של אסיה אבו סאלח, תושבת סכנין בת 11, שהובאה לבית החולים בשבוע שעבר לאחר שנפגעה באורח אנוש בתאונת דרכים סמוך ליישוב אשחר שבגליל התחתון.
כיממה לפני כן נהרג ניצן צרויה (25) ממושב עמיעוז במועצה האזורית אשכול, בתאונה עצמית שאירעה בצומת גבולות. הוא התנגש עם רכבו בעץ, וצוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה קבע את מותו לאחר ניסיונות החייאה. בבית שמש נהרג פעוט בן שנתיים וחצי שרכב על קורקינט ונפגע מרכב בחניון. הוא פונה לבית חולים תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו.
מתחילת שנת 2024 בחודשים ינואר עד יוני נגנבו 8,298 רכבים ברחבי ישראל. בתקופה המקבילה אשתקד נגנבו 10,133 רכבים ברחבי הארץ. ירידה של כ-18% בגניבות רכבים השנה לעומת השנה הקודמת.