כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) נגד תושב טובא זנגריה (30) שאסף נערה בת 15 בטרמפ, שידל אותה לשתות אלכוהול וביצע בה עבירות מין חמורות. הנערה חשבה שפספסה את האוטובוס האחרון לטבריה ועלתה על הטרמפ עם הנאשם, שניצל את המצב.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום, שהתיר לפרסם היום בית המשפט המחוזי בנצרת, עלה כי במהלך הנסיעה תושב היישוב שסמוך לראש פינה, עצר מספר פעמים את רכבו, סטה מהדרך, שידל את הנערה לשתות אלכוהול וביצע בה את העבירות החמורות.
רק לפנות בוקר הצליחה הנערה להימלט מהרכב, ואזרחים ועוברי אורח שעברו באזור סייעו לה. חברות שהנערה התקשרה אליהן, מיהרו לדווח למשטרה ובזכות עדותה הצליחו חוקרי המחוז הצפוני להגיע לחשוד, לאסוף נגדו ראיות ולהעבירן לפרקליטות.
בית המשפט לא התיר לפרסם פרטים נוספים על הפרשה. היום הגישה עו"ד שני אגוזי, סגנית בכירה בפרקליטות מחוז הצפון, את כתב האישום החמור.
רפ"ק אביב בנזינורפ"ק אביב בנזינוצילום: דוברות מחוז צפון
רב-פקד אביב בנזינו, קצין חקירות ומודיעין מהמחוז הצפוני סיפר כי "מיד עם קבלת הדיווח פתחנו בחקירה מאומצת שמהר מאוד נשאה פרי והביאה אותנו לזהותו של הנאשם. לאחר מעצרו ניהלנו חקירה מורכבת שכללה שעות רבות של עדויות כדי לבנות את סיפור המעשה מבחינה ראייתית ובסופו של דבר, בשיתוף פעולה עם פרקליטות מחוז צפון, הצלחנו להגיע לתוצאה החשובה ביותר - כתב אישום בעבירות מין". הוא ציין כי "בתום חקירה שהייתה מאוד מורכבת לכולנו ברמה הנפשית, היום קיבלנו טיפה קטנה של אור מהידיעה שבזכות החקירה שניהלנו ביסודיות, העבריין יבלה שנים רבות מאחורי סורג ובריח".
עו"ד מואייד הייב, שמייצג את הנאשם, מסר בתגובה: "הלקוח שלי כופר ומכחיש את כל סעיפי האישום המיוחסים לו, טרם קיבלתי את חומר הראיות מהפרקליטות, הוא נעדר עבר פלילי ונמסור את תגובתנו בבית המשפט".