תיעוד התקיפה במלון הרברט סמואל בירושלים

ויכוח על שעת סגירת חדר האוכל הוביל לתקיפה אלימה של עובדי המלון. כך מתואר בכתב אישום שהוגש אתמול (יום ה') נגד ארבעה אורחי מלון הרברט סמואל בירושלים בגין תקיפת כמה עובדים.
חי ויקטור טהר (26) מרמלה מואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש. קסם אזולאי (30) ודור לוי (25) מראשון לציון וכן ירין מור יוסף (26) משדרות מואשמים בתקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר.
2 צפייה בגלריה
קטטה
קטטה
תיעוד התקיפה. הנאשמים קיללו עובדים על רקע מוצאם הערבי
מכתב האישום שהגישה חטיבת התביעות של המשטרה לבית משפט השלום בבירה עולה כי בשבת שעברה התארחו הנאשמים במלון כחלק מאירוע שבת חתן.
בסביבות השעה 15:15 בצהריים עלו חלק מהמשתתפים מבריכת המלון לחדר האוכל שממוקם בקומה ה-11. מנהל חדר האוכל ניגש לאמו של אחד הנאשמים ולזוגתו של נאשם אחר, ואמר להן כי חדר האוכל צפוי להיסגר ב-15:30. אמירה זו הובילה לוויכוח ולגידופים הדדיים.
שתי הנשים סיפרו על המקרה לנאשם טהר, שניגש לטבח בחדר האוכל ושאל אותו מי קילל אותן. הטבח השיב שאינו יודע מי קילל את השתיים והסתובב לקרוא למלצר שעמד בסמוך. לפי כתב האישום, טהר אחז בצווארו של הטבח ונגח בפניו אל מול הסועדים. בעקבות כך החל הטבח לדמם מהאף. בהמשך קילל טהר את הטבח על רקע מוצאו הערבי, ובמקום התפתחה מהומה רבת משתתפים שבעטיה הוזעקו למקום שוטרים.
2 צפייה בגלריה
קטטה
קטטה
אחד הנאשמים השליך מסופון אשראי
בהמשך, כך מתואר, כמה מהמעורבים ירדו ללובי לדלפק הקבלה והחלו בדין ודברים עם העובדים. אזולאי ומור יוסף ניגשו לשלושה עובדים ממוצא ערבי וקיללו אותם. אזולאי אף אחז בבקבוק פלסטיק שהיה על הדלפק, השליך אותו לעבר העובדים ולאחר מכן אף השליך מסופון אשראי. קצינת משטרה שהגיעה למקום ניסתה לחצוץ בין אזולאי לעובדים וקראה להם לחדול ממעשיהם.
במקום התפתחה מהומה ואז השליך אזולאי עמוד שילוט ממתכת לעבר אחד העובדים ופגע ברגלו. בהמשך השליך הנאשם עציץ שהיה מונח על הדלפק ופגע בראשו של עובד אחר וגם כורסה לעבר דלפק הקבלה. מור יוסף השליך אף הוא חפצים נוספים ואף ניסה להרים שולחן על מנת להשליך אותו על הדלפק. במקביל, לוי ניסה אף הוא להשליך עציץ ושלט מתכת לעבר אחד העובדים, אך הם פגעו בכיסא שאותו החזיק העובד כדי להתגונן.
הפרקליטות ביקשה לעצור את ארבעת הנאשמים עד תום ההליכים. בבקשת המעצר צוין כי "לנוכח מעשיהם קיים יסוד סביר לחשש שמא יסכנו אלו את ביטחונם של עובדי המלון ואת ביטחון הציבור. התנהגותם האלימה ומשולחת הרסן מלמדת באופן שאינו משתמע לשתי פנים שיש להצר את צעדיהם במטרה להבטיח את שלומם של עובדי המלון בפרט והציבור בכלל".
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום.